Gå til innhold

USB enhet har oversteget strømgrensen- HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange ganger overført bildene fra kameraet mitt til datamaskinen uten problemer, men i dag når jeg prøver å koble kameraet til datamaskinen slik jeg alttid har gjort får jeg denne meldingen og ingenting skjer: En USB-enhet har oversteget strømgrensen på hubporten.

Hvordan skal jeg få løst dette problemet?

Skrevet

Jeg får den beskjeden hver gang jeg slår på pc'en jeg...

Må alltid trykke på "tilbakestill USB-enhet", og så fortsetter jeg.

Vet ikke hva som er galt heller ,har prøvd litt forskjellig men det kommer stadig vekk denne beskjeden.

Skrevet

Jeg får den beskjeden hver gang jeg slår på pc'en jeg...

Må alltid trykke på "tilbakestill USB-enhet", og så fortsetter jeg.

Vet ikke hva som er galt heller ,har prøvd litt forskjellig men det kommer stadig vekk denne beskjeden.

Etter at jeg har fått denne meldingen på datamaskinen får jeg ikke opp kameraet som en egen "harddisk" og dermed får jeg ikke overført bildene mine til dataen :-(

Skrevet

Etter at jeg har fått denne meldingen på datamaskinen får jeg ikke opp kameraet som en egen "harddisk" og dermed får jeg ikke overført bildene mine til dataen :-(

å, det var jeg ikke klar over.

Det vet jeg dessverre ikke noen løsning på. Det funker å overføre bilder fra kamera-enheten til pc'en her, selv om jeg får opp denne meldingen.

Beklager.

Skrevet

Forsøkt å omstarte maskinen?

Ja jeg har prøvd å starte datamaskinen på nytt, men det hjalp ikke. Det virker som om det er kameraet som ikke registrerer at den er koblet til datamaskinen :-/

Skrevet

Ja jeg har prøvd å starte datamaskinen på nytt, men det hjalp ikke. Det virker som om det er kameraet som ikke registrerer at den er koblet til datamaskinen :-/

Er det lite batteri igjen på kameraet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...