ftmffm Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har mange ganger overført bildene fra kameraet mitt til datamaskinen uten problemer, men i dag når jeg prøver å koble kameraet til datamaskinen slik jeg alttid har gjort får jeg denne meldingen og ingenting skjer: En USB-enhet har oversteget strømgrensen på hubporten. Hvordan skal jeg få løst dette problemet? 0 Siter
amber sun Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg får den beskjeden hver gang jeg slår på pc'en jeg... Må alltid trykke på "tilbakestill USB-enhet", og så fortsetter jeg. Vet ikke hva som er galt heller ,har prøvd litt forskjellig men det kommer stadig vekk denne beskjeden. 0 Siter
ftmffm Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Jeg får den beskjeden hver gang jeg slår på pc'en jeg... Må alltid trykke på "tilbakestill USB-enhet", og så fortsetter jeg. Vet ikke hva som er galt heller ,har prøvd litt forskjellig men det kommer stadig vekk denne beskjeden. Etter at jeg har fått denne meldingen på datamaskinen får jeg ikke opp kameraet som en egen "harddisk" og dermed får jeg ikke overført bildene mine til dataen :-( 0 Siter
amber sun Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Etter at jeg har fått denne meldingen på datamaskinen får jeg ikke opp kameraet som en egen "harddisk" og dermed får jeg ikke overført bildene mine til dataen :-( å, det var jeg ikke klar over. Det vet jeg dessverre ikke noen løsning på. Det funker å overføre bilder fra kamera-enheten til pc'en her, selv om jeg får opp denne meldingen. Beklager. 0 Siter
ftmffm Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Forsøkt å omstarte maskinen? Ja jeg har prøvd å starte datamaskinen på nytt, men det hjalp ikke. Det virker som om det er kameraet som ikke registrerer at den er koblet til datamaskinen :-/ 0 Siter
citoyen Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Ja jeg har prøvd å starte datamaskinen på nytt, men det hjalp ikke. Det virker som om det er kameraet som ikke registrerer at den er koblet til datamaskinen :-/ Er det lite batteri igjen på kameraet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.