Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ferdig eller? Pleier ikke det å gå i dag klokka 20 på tv2.

Skrevet

Går om onsdagen, men vet ikke hvilket kl.slett.

Jeg glemte det, trodde det var onsdag i dag :o(

Skrevet

Onsdager 20.30 på TvNorge.

Takk, jaja, en dag for seint ute.

Skrevet

Takk, jaja, en dag for seint ute.

Det går i reprise lørdag på TvNorge 19.30.

Skrevet

Det går i reprise lørdag på TvNorge 19.30.

Det skal jeg prøve å huske :o) Takk.

Skrevet

Kjæresten og jeg har begynt å se på og vi sitter stort sett og måper over ungdommenes oppførsel...

Det er da søren meg ikke _sååå_ lenge siden vi var på den alderen, men aldri om vi torte oppføre oss sånn overfor lærerne!

Hadde jeg vært forelder til noen av de der (ikke alle er like ille da!) så hadde jeg skammet meg fordervet...

Skrevet

Kjæresten og jeg har begynt å se på og vi sitter stort sett og måper over ungdommenes oppførsel...

Det er da søren meg ikke _sååå_ lenge siden vi var på den alderen, men aldri om vi torte oppføre oss sånn overfor lærerne!

Hadde jeg vært forelder til noen av de der (ikke alle er like ille da!) så hadde jeg skammet meg fordervet...

Til og med jeg måper, og jeg er jo rene ungsauen å regne. ;)

Skrevet

Det hadde jeg også. Jeg er eldre enn deg og vi hadde det ganske likt og jeg må si at jeg synes noen her er helt uspiselige.

Jeg savner mobilen min. Det er så dårlig mat osv osv

Skrevet

Det hadde jeg også. Jeg er eldre enn deg og vi hadde det ganske likt og jeg må si at jeg synes noen her er helt uspiselige.

Jeg savner mobilen min. Det er så dårlig mat osv osv

Vi flirte nok noe håndlig over hun som nektet å spise den høna de måtte avlive, men gjerne spiste kylling fra butikken - den kom jo fra frysedisken!

Og hvordan trodde hun den så ut før den kom dit? *Himler med øynene*

Skrevet

Vi flirte nok noe håndlig over hun som nektet å spise den høna de måtte avlive, men gjerne spiste kylling fra butikken - den kom jo fra frysedisken!

Og hvordan trodde hun den så ut før den kom dit? *Himler med øynene*

Hihi, jeg ble målløs over at de synes svinekoteletter med surkål var dårlig mat. Forventer de pizza og taco eller?

Skrevet

Hihi, jeg ble målløs over at de synes svinekoteletter med surkål var dårlig mat. Forventer de pizza og taco eller?

*Hehe* De burde kanskje satt seg bedre inn i hva 50-tallet var før de meldte seg på?

På den annen side hadde jo ikke serien vært det minste morsom hvis alle var som Mette... ;o)

Skrevet

*Hehe* De burde kanskje satt seg bedre inn i hva 50-tallet var før de meldte seg på?

På den annen side hadde jo ikke serien vært det minste morsom hvis alle var som Mette... ;o)

Det har du helt rett i :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...