Gjest slutt på slanketyrraniet! Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 alle slanke- og kostholdsbøker og vekta mi! Det er en befrielse! Jeg blir ikke noe tynnere av å veie meg hele tida, og kostholdsråd og dietter a la fedon og grethe kan jeg utenat. Det eneste som funker er å spise når jeg er sulten og slutte når jeg er mett, spise variert og å trene. Dietter er tull, og vekta blir jeg bare opphengt i. For en deilig dag! Anbefales! 0 Siter
org Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Du har helt sikkert rett. *tar en stor bit av ostehornet med skinke. Skyller ned med cola* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har heller ikke vekt. Ha en fin kveld:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Så flott! ) Det er nok veien å gå skal du se - til våren må du nok handle ny garderobe i flere str. mindre! ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Dette er det mest fornuftige innlegget jeg har lest på lenge. FLOTT! 0 Siter
Gjest koma Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Gratulerer!! Så bra. Skulle ønske jeg klarte det samme:-/ Har ingen sult og metthetsfølelse lenger, jeg, dessverre.(pga spiseforstyrrelse) Så det kan jeg ikke følge. Og vekten er jeg totalt avhengig av *grøsse* Men jeg håper jeg kommer dit en dag:) Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.