Gå til innhold

Hva jobber du som...

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• flisa

3

• fei1365380229

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er lærerstudent, og tjener fint lite...

Enn du da, trådstarter?

Skrevet

Nå har jeg permisjon, så jeg er søren ikke sikker jeg...

Skrevet

Jeg jobber som laerer, men i utlandet og tjener elendig :-(

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Jeg er lærerstudent, og tjener fint lite...

Enn du da, trådstarter?

Jeg er helsesekretær og tjener 235 000 i året, og mener selvfølgelig at dette er altfor lite:o)

Nå skal vi snart ha lønnsforhandlinger og da vil jeg vite hvor omtrent vi ligger i forhold til andre yrker...

Gjest Bleieskiftarbeider?
Skrevet

Nå har jeg permisjon, så jeg er søren ikke sikker jeg...

???

Skrevet

???

Nei, gubben er sykemeldt så jeg slipper heldigvis.

Jeg mente at det er så lenge siden jeg har vært på jobb at jeg ikke engang husker hva jeg jobber som. Husker jo hva jeg GJØR da, husker bare ikke hva det heter og hvor mye jeg tjener.

Men hadde uansett ikke fortalt det til dere, såh!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er stripper. Tjener i perioder veldig bra :P

Skrevet

Assistent og lærervikar.

120 i timen for assistent lønn og 168 kroner timen på ufaglært lærer lønn.

Husk at vår lønn er regulert etter som vi har 8 uker sommerferie,vinterferie og høstferie.

Skrevet

Jeg er stripper. Tjener i perioder veldig bra :P

Så når du ikke spyler bæsjetruser stripper du. Interessant jobbkombinasjon. ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så når du ikke spyler bæsjetruser stripper du. Interessant jobbkombinasjon. ;o)

Jepp..! Tør nesten ikke si hva jeg gjør på fritida ;)

Skrevet

*Putter fingrene i ørene* Nanananananaaaaaa....!

Skrevet

Puh, var et øyeblikk redd for at du gjorde begge jobbene simultant. Hadde vært for veeeeldig spesielt interesserte.

;o)

Skrevet

Jeg er helsesekretær og tjener 235 000 i året, og mener selvfølgelig at dette er altfor lite:o)

Nå skal vi snart ha lønnsforhandlinger og da vil jeg vite hvor omtrent vi ligger i forhold til andre yrker...

Husk å ta høyde for at det burde eksistere en viss forskjell i lønnsnivået mellom de med høyere utdannelse og de uten. Ergo en sykepleier burde ha en god del høyere lønn enn deg..

Gjest nei, ikke nå da
Skrevet

Stillingsbetegnelsen min er salgs-/markedskoordinator og jeg har en årslønn på 320000, det er en 100% stilling.

Skrevet

Stillingsbetegnelsen min er salgs-/markedskoordinator og jeg har en årslønn på 320000, det er en 100% stilling.

Har du overtid innbakt i lønna?

Skrevet

det var da en forbaska drittlønn!

Gjest nei, ikke nå da
Skrevet

Har du overtid innbakt i lønna?

Ja, men det er sjelden jeg jobber noe særlig over. Jobber stort sett fra 8-16 hver dag.

Gjest nei, ikke nå da
Skrevet

Skjønner godt at du ikke er fornøyd med det ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...