Gå til innhold

Hva jobber du som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men det er sjelden jeg jobber noe særlig over. Jobber stort sett fra 8-16 hver dag.

ok! :)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• flisa

3

• fei1365380229

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hanneline
Skrevet

Mmm student og jobber i buffe deltid kveld.

Tjener skarve 10.000 kr.

Menneh... er bare midlertidig til jeg er ferdig med utdannelsen til våren :)

Skrevet

Jeg er stripper. Tjener i perioder veldig bra :P

hehe, skal du strippe ikveld, M.Angelica?

;-P

Gjest M.Angelica
Skrevet

;-P

I kveld skal jeg heller drive med hobbyen min; passe på søppel og nyte alkohol :P

Gjest hva med læreren da?
Skrevet

Jeg er helsesekretær og tjener 235 000 i året, og mener selvfølgelig at dette er altfor lite:o)

Nå skal vi snart ha lønnsforhandlinger og da vil jeg vite hvor omtrent vi ligger i forhold til andre yrker...

Egentlig er det vel ikke så elendig når man tenker på at en lærer med 4 års høgskoleutdannelse tjener 260 000 ca, du har jo tross alt bare videregående utdannelse. Når det er sagt så tjener vel bare læreren alt for dårlig.

Skrevet

;-P

Lykke til med festen i kveld! Og husk å skåle for meg :)

Men du glemte å sende meg spritgele i går :(

Skrevet

Driver for meg selv og tjener etter innsatsen... Så etter jeg oppdaget dol ble millionlønnen kraftig redusert.

Gjest amparro
Skrevet

Egentlig er det vel ikke så elendig når man tenker på at en lærer med 4 års høgskoleutdannelse tjener 260 000 ca, du har jo tross alt bare videregående utdannelse. Når det er sagt så tjener vel bare læreren alt for dårlig.

En lærer tjener ikke 260000, det er helt sikkert. De tjener ca. 330-340000! Hvis du er lærer og tjener 26000 så skjønner ikke jeg en dritt :-)

En helsesekretær har jo ingen høyere utdanning. Kun vgs. sier seg jo selv at de ikke tjener bra!

Gjest amparro
Skrevet

Jeg er bv.pedagog og familieterapeut. Tjener 330000 i året.

Du må ta mer utdanning hvis du vil tjene mer!

Gjest Idrettskonsulent
Skrevet

Jeg jobber administrativt innen idrett, og jeg tjener drøyt 300 000,-. Ingen overtidsbetaling selvfølgelig, men masse jobb både dag, kveld, helg og helligdager.

Ja-ja. Jeg kan sikkert avspasere de siste 10 årene av min yrkeskarriere.

Skrevet

Det vanlige. Og tjener ikke stort på det.

Ikke spør, det er en gåte jeg selv grunner på til tider.

Gjest hva med læreren?
Skrevet

En lærer tjener ikke 260000, det er helt sikkert. De tjener ca. 330-340000! Hvis du er lærer og tjener 26000 så skjønner ikke jeg en dritt :-)

En helsesekretær har jo ingen høyere utdanning. Kun vgs. sier seg jo selv at de ikke tjener bra!

En adjunkt (4 år) begynner på lønnstrinn 28, dvs. 252 000 kroner. En adjunkt med opprykk på lønnstrinn 30 (260 000) og en lektor på lønnstrinn 32 (268 000), så kommer selvfølgelig kontaktlærertillegg på toppen og så spørs det hvor mange år du har vært ansatt.

Skrevet

Lykke til med festen i kveld! Og husk å skåle for meg :)

Men du glemte å sende meg spritgele i går :(

Sender deg spritgele nå!!

Den står i kjøleskapet. *S*

Værsågod - og så skal vi skåle for deg ikveld. :)

Skrevet

I kveld skal jeg heller drive med hobbyen min; passe på søppel og nyte alkohol :P

Me too.

Nå går jeg i dusjen snart. :)

Skrevet

Sender deg spritgele nå!!

Den står i kjøleskapet. *S*

Værsågod - og så skal vi skåle for deg ikveld. :)

Takk!

Da setter jeg min porsjon i kjøleskapet så lenge - da har jeg noe å kose meg med til krimmen i kveld :)

Og så må jeg jo innom dol så jeg får skålt tilbake!

Skrevet

Takk!

Da setter jeg min porsjon i kjøleskapet så lenge - da har jeg noe å kose meg med til krimmen i kveld :)

Og så må jeg jo innom dol så jeg får skålt tilbake!

:-D

Skal se vi titter innom dol en gang utpå kvelden vi også. kanskje, hvis vi husker det. :)

Neste gang må du bli med, lurulf!!

*S*

fei1365380229
Skrevet

Skal se vi titter innom dol en gang utpå kvelden vi også. kanskje, hvis vi husker det. :)

*S*

Har ikke dere en egen tråd for disse "fæstlighetene" deres

*misunnelig*

Kryp inn på den tråden igjen, ikke ødelegg alle andre :o)

Skrevet

Har ikke dere en egen tråd for disse "fæstlighetene" deres

*misunnelig*

Kryp inn på den tråden igjen, ikke ødelegg alle andre :o)

Sorry!

Det var jeg som huket tak i amber i det jeg så henne på 100 nyeste.

Jeg hadde ikke sett at de hadde en egen tråd på det.

Men jeg var i hvertfall flink og forandret trådtittel...

Skrevet

*S*

:)

Takk for invitasjonen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...