Gå til innhold

Hva jobber du som...

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Sorry!

Det var jeg som huket tak i amber i det jeg så henne på 100 nyeste.

Jeg hadde ikke sett at de hadde en egen tråd på det.

Men jeg var i hvertfall flink og forandret trådtittel...

:o)

Jeg er bare fryktelig misunnelig på den geleén. Har nemlig gitt meg selv drikke forbud denne helgen, men mat er vel noe helt annet eller?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• flisa

3

• fei1365380229

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er bare fryktelig misunnelig på den geleén. Har nemlig gitt meg selv drikke forbud denne helgen, men mat er vel noe helt annet eller?

Unnskyld, fei.

Vi får jobbe oss tilbake til festtråden på Meldinger etterhvert... :)

Spise er noe annet enn drikke ja. Det er klart. Så geleen hadde du nok kunnet kose deg med ;-D

*sender over litt gele til fei også*

:)

Skrevet

Du kan gjøre som meg og få oversendt en imaginær porsjon fra amber.

Så kan du og jeg sitte og kose oss med den mens vi skåler (tygger) for festjentene :)

Skrevet

Unnskyld, fei.

Spise er noe annet enn drikke ja. Det er klart. Så geleen hadde du nok kunnet kose deg med ;-D

Hey!

Vi må ha klikket på send samtidig :)

Men nå skal jeg gå ut av denne tråden og finne deg på meldinger :)

Skrevet

En lærer tjener ikke 260000, det er helt sikkert. De tjener ca. 330-340000! Hvis du er lærer og tjener 26000 så skjønner ikke jeg en dritt :-)

En helsesekretær har jo ingen høyere utdanning. Kun vgs. sier seg jo selv at de ikke tjener bra!

Hva slags lærere er det du snakker om???

Selv er jeg adjunkt m/opprykk annsatt i grunnskolen(5 år utd.) og har 10 års ansiennitet, men har _langt_ igjen før jeg nærmer meg summen du prater om her...

Gjest amparro
Skrevet

Hva slags lærere er det du snakker om???

Selv er jeg adjunkt m/opprykk annsatt i grunnskolen(5 år utd.) og har 10 års ansiennitet, men har _langt_ igjen før jeg nærmer meg summen du prater om her...

Det kan jeg ikke skjønne. Lurer på hvilken kommune du bor i ......

Når det var lokale forhandlinger i min kommune ble minstelønnen til alle med 3 årig høgskole ca. 272.000 (begynnerlønn). Dere må da ha fått noe ut av lokale forhandlinger i din kommune også...

Gjest amparro
Skrevet

En adjunkt (4 år) begynner på lønnstrinn 28, dvs. 252 000 kroner. En adjunkt med opprykk på lønnstrinn 30 (260 000) og en lektor på lønnstrinn 32 (268 000), så kommer selvfølgelig kontaktlærertillegg på toppen og så spørs det hvor mange år du har vært ansatt.

Det du skriver her stemmer ikke. Ingen følger den sentrale lønnstigen lenger. De har jo gått bort i fra det.

Nå er det lokale forhandlinger som gjelder.

En lektor på topp tjener 403.000.

fei1365380229
Skrevet

Unnskyld, fei.

Takk :o)

Kan hende jeg opphever drikkeforbudet etterhvert også, et glass rødvin kan vel ikke skade?

Geleén tar jeg til dessert siden :o)

Gjest helsearbeider - ufaglært
Skrevet

Helsearbeider/student. Håper jeg tjener bedre når jeg kommer ut i full jobb, men synes nå ikke det er så galt nå heller. Har 240000 i årslønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...