Gå til innhold

hjeelp.. teoriprøve i morgen!

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Hjelp, hjelp, teoriprøve for førerkortet i morgen. Gruer meg helt vanvittig! Noen som har noen gode tips?

Dere som har tatt den, leste dere mye for å stå? Var den veldig vanskeligere enn teoriprøver på nettet (zensor.no, teoriproven.no ..) Huff, jeg er nervøs!

Skrevet

Hei, du! Jeg har noen tips, ja.

Les spørsmålene godt to ganger før du svarer. Antall riktige svar er angitt.

Bruk tida, men ikke "rett på alt". Vanligvis krysser du av riktig først.

Hvis du står fast, gå videre. Du kan gå tilbake når som helst.

Bruk din logiske sans: Hva ville vært mest naturlig her (f eks ifm vikeplikt i et kryss)

Og: sist men ikke minst: fortell oss hvordan det gikk!!! *S*

Lykke til!

PS. Jeg leste ikke mye, man kommer langt med logisk tenkning.

Skrevet

Du ka ha 26 feil, du greier å holde deg innfor det ;)

Er ikke så vanskelig. Bare husk at det som regel alltid er det mest fornuftige og trafikk-forsiktige svaret som er riktig. Eliminerbort de det helt garantert ikke er, og tenk på hva som er mest logisk og trafikksikkert av de som står igjen.

Og om du ikke skulle greie d, så er det ikke så mye stress å ta den en gang eller to til ;)

Lykke til!

Skrevet

Jeg trente en god del på oppgavwer, syntes det hjalp bedre enn lesing. I min tid kunne vi bare ha noen få feil, 26 høres mye ut.

Skrevet

Jeg trente en god del på oppgavwer, syntes det hjalp bedre enn lesing. I min tid kunne vi bare ha noen få feil, 26 høres mye ut.

26 høres mye ut, men det er ikke det :) I det nye systemet får man nemlig en feil for hvert gale kryss, det vil si at om du har krysset av for a og b i stedet for a og c får du to feil - en for at b ikke var krysset av og en for at c var krysset av. Dermed er det fort gjort å få to eller fire feil på ett enkelt spørsmål.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg har hørt at før i tiden kunne du bare ha noen få feil, men da var spørsmålene mye enklere. Alternativene var mye mer opplagte enn idag.

Henriette1365380130
Skrevet

Hei, du! Jeg har noen tips, ja.

Les spørsmålene godt to ganger før du svarer. Antall riktige svar er angitt.

Bruk tida, men ikke "rett på alt". Vanligvis krysser du av riktig først.

Hvis du står fast, gå videre. Du kan gå tilbake når som helst.

Bruk din logiske sans: Hva ville vært mest naturlig her (f eks ifm vikeplikt i et kryss)

Og: sist men ikke minst: fortell oss hvordan det gikk!!! *S*

Lykke til!

PS. Jeg leste ikke mye, man kommer langt med logisk tenkning.

Hurra :) Jeg stod med 12 feil:) *hoppe* Tusen takk for gode råd!

Skrevet

FLOTT! Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer, det var jo kjempebra. Selv hadde jeg 25.. =p

Når er oppkjøringen da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...