Gjest sliter veldig nett no... Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 kan det vera eit graviditetsteikn at ein blir deprimert og griner for alt og ingenting? Nokon som har vore borti noko sånt? ventar mens om ei til to veker... Eller er eg deprimert og treng å snakka med nokon? Vær så snill og svar meg... 0 Siter
Gjest konsentrer deg om noe annet Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Det kan være et tegn på at du ønsker så veldig å være gravid at du innbiller deg gravide-tegnene. Tror ikke gravide-tegnene kommer så fort, for hvis du venter mensen om et par uker så må du akkurat ha blitt gravid. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Hvis du venter mens om to uker så ble du gravid i går eller i dag omtrent... Og sååå kjapt kommer vel neppe slike symptomer. 0 Siter
Gjest nøffnøff Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 hvis dette er en følelse du har hatt oer lang tid, og da mener jeg mer en et par uker- så er det godt mulig at du er deprimert. men det kan like gjerne være sterk pms- mange som har det. hvis det ikke går over kan det være lurt å snakke ut med noen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.