Gjest pekka Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 vel folkens, noen som ikke ble rørt at dette? 0 Siter
carma Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 *snufs* Fullstendig galskap... men *snufs* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 =) Skulle gjerne hatt en brøkdel av den energien til hun mora 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg ble i hvert fall rørt mot slutten der. *snøft* Her er forresten hjemmesiden til familien: http://www.allourboys.com 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 jeg får nesten dårlig samvittighet..den enorme energien skulle jeg likt å ha noe av. det å se all den oppmerksomheten hun gav de alle... beundringsverdig!!! 0 Siter
org Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Beundringsverdig. 23 klesvasker i løpet av en dag... 0 Siter
Gjest sutrepinna Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 de må da få enormt med økonomisk støtte. Det enorme huset, all maten, all strømmen til klesvasken osv osv 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Beundringsverdig. 23 klesvasker i løpet av en dag... De måtte jo hatt 5-6 vaskemaskiner?! En vask tar jo tross alt litt tid. 0 Siter
org Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 De måtte jo hatt 5-6 vaskemaskiner?! En vask tar jo tross alt litt tid. Ja, jeg tenkte det samme, men klarte ikke å se antallet. For meg som hater å brette sammen klær, ville det ikke fungert... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg fikk ikke sett det, men fikk et lite referat fra husbonden min. Det jeg reagerte på var at de hadde så mange barn,23 tilsammen og mange med spesielle behov og ingen hjelp utenfra. I USA er det til og med lover som regulerer hvor mange katter eller andre dyr du kan ha, men ikke barn. Dette er ikke ment som noen kritikk til programmet, men bare sånne tanker som dukker opp. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg fikk ikke sett det, men fikk et lite referat fra husbonden min. Det jeg reagerte på var at de hadde så mange barn,23 tilsammen og mange med spesielle behov og ingen hjelp utenfra. I USA er det til og med lover som regulerer hvor mange katter eller andre dyr du kan ha, men ikke barn. Dette er ikke ment som noen kritikk til programmet, men bare sånne tanker som dukker opp. Hvis du ser på nettsiden til familien, så har de mer hjelp enn det kunne virke som i programmet. Bl.a. av besteforeldrene, og andre. Men fantastisk er det uansett! 0 Siter
Aryane Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Tårene trillet, moren var jo helt fantastisk.....og jeg sliter med å holde styr på 2 gutter? 0 Siter
Aryane Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg ble i hvert fall rørt mot slutten der. *snøft* Her er forresten hjemmesiden til familien: http://www.allourboys.com Wow....nå har de 34 gutter 0 Siter
mAd Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Wow....nå har de 34 gutter De sa jo at de hadde no'nåtredve på programmet og, men "bare" 23 som bodde hjemme. Hjelp.. 0 Siter
Gjest de får støtte Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg fikk ikke sett det, men fikk et lite referat fra husbonden min. Det jeg reagerte på var at de hadde så mange barn,23 tilsammen og mange med spesielle behov og ingen hjelp utenfra. I USA er det til og med lover som regulerer hvor mange katter eller andre dyr du kan ha, men ikke barn. Dette er ikke ment som noen kritikk til programmet, men bare sånne tanker som dukker opp. Såvidt jeg vet får man i USA mye økonomisk støtte hvis man har (føder eller adopterer) handicappede barn. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 De sa jo at de hadde no'nåtredve på programmet og, men "bare" 23 som bodde hjemme. Hjelp.. Blir svett bare ved tanken....men det er godt det finnes mennesker som dem da! 0 Siter
petter smart Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 De måtte jo hatt 5-6 vaskemaskiner?! En vask tar jo tross alt litt tid. Ifølge hjemmesiden deres har de kun 2 vaskemaskiner. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Ja, jeg tenkte det samme, men klarte ikke å se antallet. For meg som hater å brette sammen klær, ville det ikke fungert... Iflg. nettsidene deres så hjelper barna mye mer til enn det som fremgikk av programmet i går. Noen av barna hadde til og med skrevet en munter sang om familiens klesvask :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Beundringsverdig. 23 klesvasker i løpet av en dag... Var det ikke 35 hun sa? At det var ungene som var 23 i antall? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.