Gå til innhold

Ser du: 3 brødre som ikke er brødre?

Anbefalte innlegg

Gjest ser nrk nå
Skrevet

Jeg synes det er mye morsomt, men noe er dårlig... Mest bra!!!

Gjest Ja klart det
Skrevet

JAAAAA, så ikke forstyr meg nå da :o)

Ja:-)

Skrevet

Hareide med gymsokker var morsomt!

Hahahahaha, da han smalt hodet nedi pulten holdt jeg på å le meg fillete. ;oD

For øvrig er Trond Espen Seim en skikkelig lekkerbisken.

Skrevet

jeg synes det var elendig mesteparten av tiden. har hatt sansen for dem før, spesielt i lille lørdag, åpen post, uti vår hage,

men det her synes jeg var noe.......

Skrevet

Det er langt mellom Eia's høydepunkter. Men han er bedre enn Bård. Den beste er Atle A.

Syns ikke de som regisserer skal bruke Eia for mye.

Skrevet

Det er langt mellom Eia's høydepunkter. Men han er bedre enn Bård. Den beste er Atle A.

Atle er min favoritt av dem også. Eia kan glimte til, men trenger nok ganske stram regi.

Skrevet

Det er en god blanding av veldig dårlig, veldig bra, og det meste imellom. Men det er helt klart at Antonsen drar opp nivået merkbart.

"........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kims Lek var morsom.

Men jeg får inntrykk av at de denne gangen har kjedet seg på kontoret en dag, kledd seg ut i diverse klær og lagt om til ulike dialekter, og tatt det meste på sparket. Helt uten planlegging, mål og mening.

Noe er bra, men det meste er ikke mer enn ok og knapt det.

Utrolig at de fortsatt holder på med denne sketsj-fyren, og Hareide-parodien var morsom en gang.

Skrevet

Kims Lek var morsom.

Men jeg får inntrykk av at de denne gangen har kjedet seg på kontoret en dag, kledd seg ut i diverse klær og lagt om til ulike dialekter, og tatt det meste på sparket. Helt uten planlegging, mål og mening.

Utrolig at de fortsatt holder på med denne sketsj-fyren, og Hareide-parodien var morsom en gang.

"Hareide-parodien var morsom en gang."

Helt enig - den første gangen lo jeg, men etter det ser jeg bare på med en mild undring. De burde være drevne nok til å skjønne at de ikke kan trekke én smal greie så langt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Hareide-parodien var morsom en gang."

Helt enig - den første gangen lo jeg, men etter det ser jeg bare på med en mild undring. De burde være drevne nok til å skjønne at de ikke kan trekke én smal greie så langt.

Og det synes jeg gjelder veldig mye av det de holder på med nå.

Virker som om de gjør ting fort og gæli.

Men jeg er enig med deg i at Antonsen redder programmet. Hans mange uttrykk gjør fyren morsom selv når han bare sitter der mens de to andre snakker.

Og han så jo fullstendig forrykt ut i Kims Lek. :)

Skrevet

Og det synes jeg gjelder veldig mye av det de holder på med nå.

Virker som om de gjør ting fort og gæli.

Men jeg er enig med deg i at Antonsen redder programmet. Hans mange uttrykk gjør fyren morsom selv når han bare sitter der mens de to andre snakker.

Og han så jo fullstendig forrykt ut i Kims Lek. :)

Ja, jeg har sansen for han. Eia synes jeg stort sett blir nærmest flau - helt utrolig hvordan noen kan kalle humoren hans for "intelligent". Tufte er noe bedre, men sammen ligger de kanskje på 10% ordentlig bra, 50% direkte flaut, og 40% et sted imellom.

Forrige gang - den sketsjen om sosialekter - den var direkte flau. Det er ikke det at jeg har problemer med politisk ukorrekt humor, men det var jo ikke antydning til å være morsomt engang. Derimot var sketsjen med Monsen jævli bra, synes jeg.

"..........................................."

Skrevet

Kims Lek var morsom.

Skrevet

Tror vel egentlig at hele serien er en lite katastrofe for de tre. Det er vanskelig å repetere en suksess.

Skrevet

Jeg syns det er hysterisk morsomt, og i går datt jeg på gulvet fler enn en gang.

Akkurat sketsj-mannen syns jeg ikke er veldig morsomt, men det meste er akkurat min smak.

Men så har jeg "best of tazte priv" på repeat i bilen og da. ;)

Skrevet

Ja, man bare :ser: at han er høflig, morsom, kan håndtere verktøy, barn, penger, kultur, sosiale sammenkomster, foreldre og svigerforeldre - og selvsagt at han er en øm og viril elsker.

*host*

Skrevet

Det er en god blanding av veldig dårlig, veldig bra, og det meste imellom. Men det er helt klart at Antonsen drar opp nivået merkbart.

Enig!

Men også han var bedre i forrige runde. Jeg ler ennå hvis jeg tenker på "Atle Antonsen intervjuer Lars Saabye Chrsitensen med alt for glatte sko"! *LOL*

Skrevet

"For øvrig er Trond Espen Seim en skikkelig lekkerbisken. "

*nikker ivrig*

Skrevet

Enig!

Men også han var bedre i forrige runde. Jeg ler ennå hvis jeg tenker på "Atle Antonsen intervjuer Lars Saabye Chrsitensen med alt for glatte sko"! *LOL*

Ja, den var morsom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...