Gå til innhold

Ser du: 3 brødre som ikke er brødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"For øvrig er Trond Espen Seim en skikkelig lekkerbisken. "

*nikker ivrig*

Ja, han er dritsexy. Nam nam.

Jeg blir nesten svimmel.

Skrevet

Ja, man bare :ser: at han er høflig, morsom, kan håndtere verktøy, barn, penger, kultur, sosiale sammenkomster, foreldre og svigerforeldre - og selvsagt at han er en øm og viril elsker.

*host*

Hehehehe.

Jeg ser bare et lekkert stykke mannebein, jeg.

Skrevet

Jeg syns det er hysterisk morsomt, og i går datt jeg på gulvet fler enn en gang.

Akkurat sketsj-mannen syns jeg ikke er veldig morsomt, men det meste er akkurat min smak.

Men så har jeg "best of tazte priv" på repeat i bilen og da. ;)

"men det meste er akkurat min smak"

Uff, nei. Den kokke-sketsjen (med den "pakistanske" kokken) var rett og slett urdårlig. Det er et av mange eksempler hvor de har gode idéer, men rett og slett er for dårlige til å gjøre noe bra ut av det.

"............................................"

Skrevet

"men det meste er akkurat min smak"

Uff, nei. Den kokke-sketsjen (med den "pakistanske" kokken) var rett og slett urdårlig. Det er et av mange eksempler hvor de har gode idéer, men rett og slett er for dårlige til å gjøre noe bra ut av det.

"............................................"

Hun dama som var freidig men ikke frekk var enda verre! Uff!

Skrevet

Hun dama som var freidig men ikke frekk var enda verre! Uff!

Husker ikke...

"....................................."

Skrevet

Husker ikke...

"....................................."

Den som liksom skulle være en innsendt stuntreportasje fra en dame, dvs Tufte i forkledning, som sto i kjøpesenter og slengte med leppa til dem som gikk forbi. Hun mente at det var viktig å være freidig, men ikke frekk, men var jo frekk så det suste da. Uten at det ble noe morsomt av dne grunn.

Skrevet

Den som liksom skulle være en innsendt stuntreportasje fra en dame, dvs Tufte i forkledning, som sto i kjøpesenter og slengte med leppa til dem som gikk forbi. Hun mente at det var viktig å være freidig, men ikke frekk, men var jo frekk så det suste da. Uten at det ble noe morsomt av dne grunn.

Gikk visst glipp av den :-)

Men "Frode-TV" synes jeg var lit morsom, fordi den var så tvers igjennom dum.

"..........................................."

Skrevet

Gikk visst glipp av den :-)

Men "Frode-TV" synes jeg var lit morsom, fordi den var så tvers igjennom dum.

"..........................................."

Ja, de var skåret over samme lest, men Frode-TV var bedre nettopp fordi den var så fjollete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...