Babette Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 "For øvrig er Trond Espen Seim en skikkelig lekkerbisken. " *nikker ivrig* Ja, han er dritsexy. Nam nam. Jeg blir nesten svimmel. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Ja, man bare :ser: at han er høflig, morsom, kan håndtere verktøy, barn, penger, kultur, sosiale sammenkomster, foreldre og svigerforeldre - og selvsagt at han er en øm og viril elsker. *host* Hehehehe. Jeg ser bare et lekkert stykke mannebein, jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg syns det er hysterisk morsomt, og i går datt jeg på gulvet fler enn en gang. Akkurat sketsj-mannen syns jeg ikke er veldig morsomt, men det meste er akkurat min smak. Men så har jeg "best of tazte priv" på repeat i bilen og da. "men det meste er akkurat min smak" Uff, nei. Den kokke-sketsjen (med den "pakistanske" kokken) var rett og slett urdårlig. Det er et av mange eksempler hvor de har gode idéer, men rett og slett er for dårlige til å gjøre noe bra ut av det. "............................................" 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 "men det meste er akkurat min smak" Uff, nei. Den kokke-sketsjen (med den "pakistanske" kokken) var rett og slett urdårlig. Det er et av mange eksempler hvor de har gode idéer, men rett og slett er for dårlige til å gjøre noe bra ut av det. "............................................" Hun dama som var freidig men ikke frekk var enda verre! Uff! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hun dama som var freidig men ikke frekk var enda verre! Uff! Husker ikke... "....................................." 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Husker ikke... "....................................." Den som liksom skulle være en innsendt stuntreportasje fra en dame, dvs Tufte i forkledning, som sto i kjøpesenter og slengte med leppa til dem som gikk forbi. Hun mente at det var viktig å være freidig, men ikke frekk, men var jo frekk så det suste da. Uten at det ble noe morsomt av dne grunn. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Den som liksom skulle være en innsendt stuntreportasje fra en dame, dvs Tufte i forkledning, som sto i kjøpesenter og slengte med leppa til dem som gikk forbi. Hun mente at det var viktig å være freidig, men ikke frekk, men var jo frekk så det suste da. Uten at det ble noe morsomt av dne grunn. Gikk visst glipp av den :-) Men "Frode-TV" synes jeg var lit morsom, fordi den var så tvers igjennom dum. "..........................................." 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Gikk visst glipp av den :-) Men "Frode-TV" synes jeg var lit morsom, fordi den var så tvers igjennom dum. "..........................................." Ja, de var skåret over samme lest, men Frode-TV var bedre nettopp fordi den var så fjollete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.