Gå til innhold

Msn..hvordan tegne ??

Anbefalte innlegg

Gjest Madagaskar
Skrevet

Får ikke til å tegne jo..men alle andre får d til. Får heller ikke til å bruke aktiviteter som fjernhjelp (som jeg trenger).

Hvorfor ikke? har jo nyeste versjonen, og lastet ned de tingene de sa jeg trengte til den tegne-greia. Vet ikke om jeg har service pack 2, (eller var d 3?) da..fant den ikke på det update-stedet.

Tror det stod at det hadde blitt avbrutt sist jeg prøvde å laste ned. Men finner d uansett ikke nå.

Noen som har peiling??

Gjest msn-snakkeren
Skrevet

Nederst i høyre hjørne har du en liten flik med en penn på, trykker du på den så kan du tegne.

Gjest Madagaskar
Skrevet

Nederst i høyre hjørne har du en liten flik med en penn på, trykker du på den så kan du tegne.

hva gjør jeg med fjernhjelp-greia da? hvorfor går ikke d?

Skrevet

hva gjør jeg med fjernhjelp-greia da? hvorfor går ikke d?

For å få fjernhjelp til få funke, må du også ha Windows Messenger på maskinen, ikke bare MSN Messenger. Hvis du har avinstallert (eller ikke installert) Windows Messenger, så funker det visstnok ikke. Men det er bare noe jeg har hørt, har ingen erfaring sjøl. Men et tips som du kan sjekke ut nærmere.

Skrevet

For å få fjernhjelp til få funke, må du også ha Windows Messenger på maskinen, ikke bare MSN Messenger. Hvis du har avinstallert (eller ikke installert) Windows Messenger, så funker det visstnok ikke. Men det er bare noe jeg har hørt, har ingen erfaring sjøl. Men et tips som du kan sjekke ut nærmere.

Det stemmer at man må ha Windows Messenger på maskinen for at Fjernhjelp skal kunne fungere.

Det finnes også andre muligheter for at andre kan logge inn på PC'en din. Du kan kikke litt på http://www.logmein.com - noe som også er kjekt hvis du vil logge inn på din PC fra annen PC.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...