Gå til innhold

Typen min igjen......

Anbefalte innlegg

Gjest jente1980modell
Skrevet

Forstår ikke typen min helt i dag heller. Vi har det fint altså, men jeg må bare spørre om noe mer. Vi bor jo på hvert vårt sted og jeg skal flytte til byen hans om et halvt år, sånn at vi kan være mer sammen. Han er ferdig på skolen da og jeg spør hva han tenker videre. Da sier han at han vil søke jobb og flytte dit han kommer inn, men vil prøve å tilpasse det sånn at vi kan bo nære, eller kanskje flytte sammen. Jeg blir redd og lei meg når han sier at han vil flytte dit han får jobb. Satser jge mer enn han siden jeg flytter til byen hans og samtidig fra vennene mine, mens han flytter etter joben om han må? Jeg ville jo fått meg en annen jobb.... jeg må gå på skole i to år til, så han vet at jeg ikke kan flytte om han får jobb

Gjest MalvinX
Skrevet

Gad ikke lese innlegget ditt. Hvis voksne folk bruker "typen" som betegnelse på sin kjæreste, så mister jeg all respekt.

Gjest jente1980modell
Skrevet

Gad ikke lese innlegget ditt. Hvis voksne folk bruker "typen" som betegnelse på sin kjæreste, så mister jeg all respekt.

Folk som ikke gidder lese fordi de mener det er brukt få ord er så lite voksne at jeg såvidt gidder formulere et høflig svar til dem.

Skrevet

Hva var vitsen med det innlegget der? Hvis du ikke gadd å lese det er det vel bare å hoppe over.

Skrevet

Det er vanlig mange steder i landet å kalle kjæresten for typen. Også voksne folk sier det, ikke bare såkalte fjortiser.

Gjest Shira12
Skrevet

Hva var vitsen med det innlegget der? Hvis du ikke gadd å lese det er det vel bare å hoppe over.

Skulle akkurat til og skrive det samme.

Kan ikke bare folk holde kjeft istedenfor og spy galle.

*små irritert*

Gjest Shira12
Skrevet

Det er vanlig mange steder i landet å kalle kjæresten for typen. Også voksne folk sier det, ikke bare såkalte fjortiser.

Mamma sier det, og hun er nok ingen fjortis, men dialekten hennes er sånn :-)

Skrevet

Skulle akkurat til og skrive det samme.

Kan ikke bare folk holde kjeft istedenfor og spy galle.

*små irritert*

Nettopp!

Skrevet

Syns han virker ansvarsbevisst som vil skaffe seg en jobb - mange må flytte for å få en jobb. Du vil ikke like å tenke på i ettertid at han ikke tok "drømmejobben" fordi du enda ikke var ferdig med skolen -og ikke trodde han var glad i deg. Det er sjelden man kan leve av luft og kjærlighet, -men man kommer langt med å gi hverandre oppmuntring å frihet til å vokse :)

Gjest MalvinX
Skrevet

Folk som ikke gidder lese fordi de mener det er brukt få ord er så lite voksne at jeg såvidt gidder formulere et høflig svar til dem.

Forventet vel heller ikke noe høflig svar fra en fjortis. Nå brukte du vel ikke for få ord på ditt idiotiske budskap. Snarere tvertimot.

Gjest MalvinX
Skrevet

Svarte kun på overskriften. Den var såpass tragisk at den fortjente et svar.

Gjest MalvinX
Skrevet

Ja,det er ganske utrolig hvor mange måter man kan motivere at baby-språk er riktig.

Skrevet

Se på det som positivt i utgangspunktet, er enig med flisa her jeg.. men er du for usikker og forholdet deres er kommet så langt som at du flytter på deg, ja da bør dere vel kunne snakke åpent om usikkerhet osv?? :-)

Gjest Hanneline
Skrevet

Ja,det er ganske utrolig hvor mange måter man kan motivere at baby-språk er riktig.

Som om dette var noe å henge seg opp i?

Typen,kjæresten,mannen, ektemannen, snotten, lorten, baby, nusselusse...

Filleting.

Gjest MalvinX
Skrevet

Som om dette var noe å henge seg opp i?

Typen,kjæresten,mannen, ektemannen, snotten, lorten, baby, nusselusse...

Filleting.

De andre navnene du ramser opp er helt greie, men TYPEN er et skjellsord. Syns du det er greit å bruke det på noen man er glad i? Syns det er nedverdigende å bli karakterisert som "type".

Skrevet

Typen er vanlig å si noen steder i landet.

Og det er ikke nedverdigende ment, det er noe en sier som er helt normalt i de dialektene en sier det.

Akkurat som når noen sier gubben og kjerringa. Syns det høres verre ut, men det er fordi man her sier typen og dama.

:)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg, men jeg syne du overdriver. Der innsender kommer fra kan det jo være helt vanlig å si det, uansett alder.

Kjæresten min har sagt "dama" en gang om meg så jeg har hørt ham og jeg sa ingenting til det, men om han sier det igjen kommer jeg nok til å si at jeg ikke liker at han kaller meg det. Selv bruker jeg aldri betgnelsen "typen min". For meg er disse to betegnelsene fjortis-språk.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg bruker å si typen. Det er helt vanlig på min dialekt. =D

TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN

TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN TYPEN

*plage* *plage*

Skrevet

Forventet vel heller ikke noe høflig svar fra en fjortis. Nå brukte du vel ikke for få ord på ditt idiotiske budskap. Snarere tvertimot.

Idiotisk budskap? Spørsmålet var greit nok, det.

Skrevet

Jeg bruker å si typen. Det er helt vanlig på min dialekt. =D

*plage* *plage*

Du er et fremragende hespetre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...