Frøken eple Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Finnes det en effektiv måte å bli kvitt tannstein på? Utenom det åpenbare - gå til tannlege... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Plasttannpirkere. Jeg fikk det anbefalt av tannlegen - det fungerer ihvertfall forebyggende. Men har du først fått et steinbrudd i kjeften må du nok til tannlegen for å få fjernet det. "........................................." 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 Plasttannpirkere. Jeg fikk det anbefalt av tannlegen - det fungerer ihvertfall forebyggende. Men har du først fått et steinbrudd i kjeften må du nok til tannlegen for å få fjernet det. "........................................." Arg! Jeg var jo der i juni, jo! Skjønner ikke hvordan det kan ha kommet tilbake så fort1 0 Siter
Gjest MalvinX Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Arg! Jeg var jo der i juni, jo! Skjønner ikke hvordan det kan ha kommet tilbake så fort1 Du har en spytt-type som produserer mye tannstein. Renhold av tenner dreier seg ikke bare om en tannbørste som man rent mekanisk feier over tennene. Bare for å ha gjort det, liksom. Riktig renhold av tennene krever daglig bruk av tannpirkere, eller slike små børster som man bruker mellom tennene. *vil ikke kysse deg* 0 Siter
amber sun Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Arg! Jeg var jo der i juni, jo! Skjønner ikke hvordan det kan ha kommet tilbake så fort1 Så fort? Da hørtes det ut som du har mye tannstein, kanskje du skulle spørre tannlegen hva som er best å gjøre for å forebygge. Jeg pleier også å fjerne litt tannstein når jeg er hos tannlegen, men det er altså etter 1-3 år fra sist tannlegebesøk, og det er ikke så mye. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hehe....det siste jeg tenkte før jeg sovnet i går var at jeg måtte spørre om tannstein på dol, oppdaget nettopp at jeg hadde det. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Arg! Jeg var jo der i juni, jo! Skjønner ikke hvordan det kan ha kommet tilbake så fort1 Ikke klag :-) Jeg hadde 7 år med steinhard tannstein når jeg endelig kom meg til tannlegen. "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.