Gå til innhold

Tannstein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en effektiv måte å bli kvitt tannstein på? Utenom det åpenbare - gå til tannlege...

Skrevet

Plasttannpirkere. Jeg fikk det anbefalt av tannlegen - det fungerer ihvertfall forebyggende. Men har du først fått et steinbrudd i kjeften må du nok til tannlegen for å få fjernet det.

"........................................."

Skrevet

Plasttannpirkere. Jeg fikk det anbefalt av tannlegen - det fungerer ihvertfall forebyggende. Men har du først fått et steinbrudd i kjeften må du nok til tannlegen for å få fjernet det.

"........................................."

Arg! Jeg var jo der i juni, jo! Skjønner ikke hvordan det kan ha kommet tilbake så fort1

Gjest MalvinX
Skrevet

Arg! Jeg var jo der i juni, jo! Skjønner ikke hvordan det kan ha kommet tilbake så fort1

Du har en spytt-type som produserer mye tannstein. Renhold av tenner dreier seg ikke bare om en tannbørste som man rent mekanisk feier over tennene. Bare for å ha gjort det, liksom. Riktig renhold av tennene krever daglig bruk av tannpirkere, eller slike små børster som man bruker mellom tennene.

*vil ikke kysse deg*

Skrevet

Så fort? Da hørtes det ut som du har mye tannstein, kanskje du skulle spørre tannlegen hva som er best å gjøre for å forebygge.

Jeg pleier også å fjerne litt tannstein når jeg er hos tannlegen, men det er altså etter 1-3 år fra sist tannlegebesøk, og det er ikke så mye.

Skrevet

Hehe....det siste jeg tenkte før jeg sovnet i går var at jeg måtte spørre om tannstein på dol, oppdaget nettopp at jeg hadde det.

Skrevet

Ikke klag :-) Jeg hadde 7 år med steinhard tannstein når jeg endelig kom meg til tannlegen.

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...