Gå til innhold

Den morgene da alt gikk galt.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vesla ville ikke kle på seg. Ihvertfall ville hun IKKE skynde seg. For hun skulle se tv nemlig.

Vi kom akkurat for sent til bussen. Vi rushet hjem igjen, for å ta bilen isteden. Da jeg hadde levert henne i barnehagen, oppdager jeg at det nesten ikke er bensin på bilen. Bensinmåleren lyser illevarslende. Jeg håper at det holder til jeg har nådd en bensinstasjon. Jeg sjekker lommeboka, men oppdager at den er tom, og at Visakortet ikke ligger der. Eldstedatteren skulle handle for meg i går, og har glemt å legge det tilbake.

Med hjertet i halsen begynner jeg å kjøre rundt i byen for å finne en gratis parkeringsplass.

Men det er jo så klart håpløst, og jeg havner helt oppe på Majorstua før jeg lykkes. Flaks ihvertfall at jeg ikke fikk motorstopp.

Så begynner jeg løpe opp Kirkeveien med tunga ut av munnen. Jeg skal ta T-banen ned til byen. Banen går rett forran nesen på meg.

Da jeg kommer meg ned til sentralbanestasonen, går jeg feil og havner inne på sentralbanestasjonen, og der går jeg meg vill. Jeg er superstressa. Har ikke vært der på år og dag og ser sikkert helt forvirra ut og vill i blikket.

Da jeg endelig kommer meg på jobb (en halvtime for sent) er jeg svett og sliten.

Ja ja, det er godt det snart er helg, og at jeg skal på fjellet og trekke inn klar høstluft. Det skal gjøre godt for kropp og sjel det.

Skrevet

Åssen tør du å låne bort visakortet? Jeg hadde daua tvert om jeg hadde oppdaget at det ikke var lagt tilbake på plass.

Ellers kunne jo alt dette gått mye verre.Du kunne ha bulka en bil og blødd gjennom buksa.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Åssen tør du å låne bort visakortet? Jeg hadde daua tvert om jeg hadde oppdaget at det ikke var lagt tilbake på plass.

Ellers kunne jo alt dette gått mye verre.Du kunne ha bulka en bil og blødd gjennom buksa.

"Du kunne ha bulka en bil og blødd gjennom buksa"

Ha ha ha, jeg har dobbeltsikra meg, når det gjelder det siste;o)

Visakortet tør jeg låne bort. Hun tør ikke kjøpe mer enn jeg har sagt. Hun vet at jeg kan sjekke det lett som en plett.

Men det er irriterende at det ikke blir lagt tilbake med en gang. Irritert både på meg selv og henne. Det ligger nok på peisen hjemme, tenker jeg.

Skrevet

Uff, den siste der er skrekken, men heldigvis har jeg den tilgode.

*bank-bank*

Gjest Shira12
Skrevet

Da går det nok bare oppover nå, slik at helga blir super!

Missunner deg den fjellturen.

God tur da, og god helg!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da går det nok bare oppover nå, slik at helga blir super!

Missunner deg den fjellturen.

God tur da, og god helg!

Tusen takk og i lige måde,)

Gjest Shira12
Skrevet

Tusen takk og i lige måde,)

Takk. Jeg skal ikke på fjellet, men det skal sambo, det er jakthelg og da er vi damer bannlyst ;-)

Så jeg skal ha jentefest istedenfor i morgen kveld, blir moro!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Uffda, litt av en start på dagen, da kan det bare gå oppover.

Ha en riktig god helg og god tur på fjellet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Takk. Jeg skal ikke på fjellet, men det skal sambo, det er jakthelg og da er vi damer bannlyst ;-)

Så jeg skal ha jentefest istedenfor i morgen kveld, blir moro!

"Så jeg skal ha jentefest istedenfor i morgen kveld, blir moro!"

Det høres morsomt. Lenge siden jeg har hatt det nå. Kos deg masse;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Uffda, litt av en start på dagen, da kan det bare gå oppover.

Ha en riktig god helg og god tur på fjellet.

Takk og god helg til deg også;)

Gjest Shira12
Skrevet

"Så jeg skal ha jentefest istedenfor i morgen kveld, blir moro!"

Det høres morsomt. Lenge siden jeg har hatt det nå. Kos deg masse;)

Det gjør seg med en jentefest innimellom, drikke vin og skravle.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har du bare ett kreditt kort?

Jeg har ett mastercard, men jeg bruker det aldri/skjelden og jeg husker ikke koden;)

Skrevet

Oi! Stakkar deg! Håper du får en fin og avslappende helg på fjellet(det er jo så deilig nå på høsten!), så du kan hente deg inn igjen. Ble stressa bare av å lese dette jeg:)

God tur!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Oi! Stakkar deg! Håper du får en fin og avslappende helg på fjellet(det er jo så deilig nå på høsten!), så du kan hente deg inn igjen. Ble stressa bare av å lese dette jeg:)

God tur!

Tusen takk. Vi skal nok kose oss. Håper bare været holder.

Skrevet

Uff, den siste der er skrekken, men heldigvis har jeg den tilgode.

*bank-bank*

Jeg har lest en roman om ei som blødde gjennom den hvite brudekjolen mens hun knelte ved alteret.

Ei skikkelig rose ble det. Da skal det noe til å bevare roen og smilet.

Skrevet

Jeg har lest en roman om ei som blødde gjennom den hvite brudekjolen mens hun knelte ved alteret.

Ei skikkelig rose ble det. Da skal det noe til å bevare roen og smilet.

Har ikke lest den selv, men har hørt andre har snakket om det.

men personlig skjønner jeg ikke helt hvordan det går an, da. Det er vel helst når du sitter på kjolen din når blødningen kommer at det blir en flekk bakpå der. Ellers skulle jeg tro det bare rant nedover lårene...

Husker forresten en dritings dame jeg så i en hotellbar en gang under et seminar (hun var ikke med på "vårt" seminar). Hun hadde tydeligvis blødd gjennom det lyse skjørtet sitt, og gikk rundt i baren og slang seg rundt halsen på karer og flørtet ivei i "beste" fyllestil! ;-) Lekkert!!

Skrevet

Har ikke lest den selv, men har hørt andre har snakket om det.

men personlig skjønner jeg ikke helt hvordan det går an, da. Det er vel helst når du sitter på kjolen din når blødningen kommer at det blir en flekk bakpå der. Ellers skulle jeg tro det bare rant nedover lårene...

Husker forresten en dritings dame jeg så i en hotellbar en gang under et seminar (hun var ikke med på "vårt" seminar). Hun hadde tydeligvis blødd gjennom det lyse skjørtet sitt, og gikk rundt i baren og slang seg rundt halsen på karer og flørtet ivei i "beste" fyllestil! ;-) Lekkert!!

Prøv selv å knele menstruerende ved alteret i brudekjole ute bind, så skal du se at det blir rose i skrittet som ses bakfra.

Skrevet

Prøv selv å knele menstruerende ved alteret i brudekjole ute bind, så skal du se at det blir rose i skrittet som ses bakfra.

Jo, men man kneler jo ikke slik at man blir sittende - man står på kne, slik at fra knærne og opp har kroppen samme positur som om man står.

Og er kjolen ganske vidthengende, som jo mange brudekjoler er, så spruter vel ikke mensblodet ut mellom rumpeballene og over på stakken, vel? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...