Gå til innhold

vil ha pene tenner - hva gjør dere hos tannlegen ?

Anbefalte innlegg

Gjest vil men tør ikke
Skrevet

jeg har lyst til å fikse opp "gebisset" ifm hvitere tenner, fikset på et par tenner som har delt seg samt en tann som det har falt en del av, men.....jg har tannlegeskrekk og sprøyteskrekk og svimer av både hos lege og tannlege.

Kan jeg få full narkose og hvor kan jeg henvende meg for dette ???

Bor i Akershus.

hva gjør dere ?

takker for råd fra en som vil til tannlegen men som ikke tør.....

Gjest Persille
Skrevet

Colosseumklinikken i Oslo gjør alt dette - ring dem og ta en prat, de er veldig hyggelige :)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg kjenner ei dame som har hatt kraftig tannlegeskrekk. Det hun gjorde var å dra til legen sin for å forklare hva hun følte. Han skrev ut resept på beroligende tabletter. Dette hjalp henne masse og hun har nå fiksa på masse forskjellig som hadde dukket opp i løpet av årene hun ikke turte å dra til tannlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...