Gjest vil men tør ikke Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 jeg har lyst til å fikse opp "gebisset" ifm hvitere tenner, fikset på et par tenner som har delt seg samt en tann som det har falt en del av, men.....jg har tannlegeskrekk og sprøyteskrekk og svimer av både hos lege og tannlege. Kan jeg få full narkose og hvor kan jeg henvende meg for dette ??? Bor i Akershus. hva gjør dere ? takker for råd fra en som vil til tannlegen men som ikke tør..... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Colosseumklinikken i Oslo gjør alt dette - ring dem og ta en prat, de er veldig hyggelige 0 Siter
Gjest estland Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 reiser til estland på tannlege-sharter-tur... 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg kjenner ei dame som har hatt kraftig tannlegeskrekk. Det hun gjorde var å dra til legen sin for å forklare hva hun følte. Han skrev ut resept på beroligende tabletter. Dette hjalp henne masse og hun har nå fiksa på masse forskjellig som hadde dukket opp i løpet av årene hun ikke turte å dra til tannlegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.