Gå til innhold

Fader Jacob på flere språk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som kan hjelpe meg med teksten til Fader Jacog på svensk,dansk,finsk og tysk?

På forhånd tusen takk.

Fortsetter under...

Gjest google i vei!
Skrevet

søk på google! garantert mye rart der.

på samisk kan jeg, men det hjelper deg neppe.

Skrevet

Nå skulle jeg liksom briljere med å skrive teksten på fransk, men så så jeg plutselig at du ikke skulle ha den... :P

Jaja. :)

Skrevet

søk på google! garantert mye rart der.

på samisk kan jeg, men det hjelper deg neppe.

Jeg kan godt få den på samisk.

På forhånd takk.

Gjest google i vei
Skrevet

Jeg kan godt få den på samisk.

På forhånd takk.

Boares addja, boares addja. Oadat go'n, oadat go'n, Itgon gula diimmu, itgon gula diimmu. dingdangdong..

Annonse

Skrevet

Boares addja, boares addja. Oadat go'n, oadat go'n, Itgon gula diimmu, itgon gula diimmu. dingdangdong..

dingdangdong er det samme som på norsk, men ikke Jacob. en same som heter addja - heter han Jacob på norsk? hihi ;)

Gjest google i vei
Skrevet

dingdangdong er det samme som på norsk, men ikke Jacob. en same som heter addja - heter han Jacob på norsk? hihi ;)

nope. boares addja betyr gamle far, eller noe i den dur.

Sanger e gjerne ikke ordrett oversatt;)

Skrevet

nope. boares addja betyr gamle far, eller noe i den dur.

Sanger e gjerne ikke ordrett oversatt;)

hihi :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...