astridny Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med teksten til Fader Jacog på svensk,dansk,finsk og tysk? På forhånd tusen takk. 0 Siter
Gjest google i vei! Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 søk på google! garantert mye rart der. på samisk kan jeg, men det hjelper deg neppe. 0 Siter
Freya Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Nå skulle jeg liksom briljere med å skrive teksten på fransk, men så så jeg plutselig at du ikke skulle ha den... Jaja. 0 Siter
astridny Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 søk på google! garantert mye rart der. på samisk kan jeg, men det hjelper deg neppe. Jeg kan godt få den på samisk. På forhånd takk. 0 Siter
Gjest google i vei Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg kan godt få den på samisk. På forhånd takk. Boares addja, boares addja. Oadat go'n, oadat go'n, Itgon gula diimmu, itgon gula diimmu. dingdangdong.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Her har du den på flere språk enn du strengt tatt trenger. ;o) http://ingeb.org/Lieder/bruderja.html 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Boares addja, boares addja. Oadat go'n, oadat go'n, Itgon gula diimmu, itgon gula diimmu. dingdangdong.. dingdangdong er det samme som på norsk, men ikke Jacob. en same som heter addja - heter han Jacob på norsk? hihi 0 Siter
Gjest google i vei Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 dingdangdong er det samme som på norsk, men ikke Jacob. en same som heter addja - heter han Jacob på norsk? hihi nope. boares addja betyr gamle far, eller noe i den dur. Sanger e gjerne ikke ordrett oversatt;) 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 nope. boares addja betyr gamle far, eller noe i den dur. Sanger e gjerne ikke ordrett oversatt;) hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.