Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på en forelesning om snorking nå, og ble litt inspirert. Er det noen dolere som er plaget av det, og hva gjør dere eventuelt for å løse på problemet? Jeg mener da de som ligger å lytter til partneren sin som snorker.

Selv lå jeg i går natt og irriterte meg grønn over mannen min som snorket, og i tillegg i kor med bikkja. Men så er han ikke så ille som andre jeg har hørt, og takker i mitt stille sinn at han ikke våkner av min snorking.

lalala1365380457
Skrevet

plages av snorkingen til min kjære innimellom ja, men dette løses enkelt med et dytt eller komentaren 'snu deg, du snorker' ;)

Skrevet

etter år etter år hvor folk sa jeg sov så stille at de trodde jeg var død fikk jeg plutselig høre at jeg snorka. mildt sagt et sjokk for meg. etterhvert snorka jeg så høyt at jeg vekket meg selv og at partneren tok med seg madrassen og la seg på stua. jeg prøvde det meste. det eneste som hjalp, og som jeg kan nå gi takk til fordi jeg igjen sover som en dau, er tre flasker snorenz.

Skrevet

Min mor snorket så det hørtes i naborommet... Hjalp i noen sekunder om man fikk henne til å snu seg, men så braket det løs igjen.

Min kjære sover så stille at jeg kan finne på å lure på om han ligger der i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...