Gjest freak of nature Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg skal begynne å trene i studio, men er usikker på hvor jeg skal begynne. Har meldt meg ut av Nautilus, av flere årsaker. Hvor er det bra og rimelig å trene? Jeg vurderer Friskis og Svettis, men har hørt at det er flesteparten av den eldre generasjon som trener der..? 0 Siter
Gjest UIO-student Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 hva med å bruke universitetsidretten, Domus Athletica, Trimhallen, Den som ligger ved BI mange å velge mellom 0 Siter
Gjest freak of nature Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 hva med å bruke universitetsidretten, Domus Athletica, Trimhallen, Den som ligger ved BI mange å velge mellom Er ikke student.. 0 Siter
Gjest UIO-student Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Er ikke student.. Du kan trene der likevel. Du må betale mer som ikke-student men kanskje det lønner seg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.