Elisabeth1365380359 Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Skal vorse litt hjemme med noen venner i dag. Skal på butikken straks å handle litt blandevann. Har vodka. Oppskrift på enkle men gode drinker med vodka? Må kunne få tak i alle ingredienser på vanlig butikk... Takker på forhånd for alle forslag og det som måtte komme inn av svar. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Strawberry daqury mix og tropisk nektar. Ca 1/5 del strawberryd. og resten tropisk nektar, bland inn ønsket mengde vodka. Blir supergod, og er kjempeenkel =) 0 Siter
favn Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg synes vodka kun duger til én ting, og det er black russian: Vodka, Kahlûa, is. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg liker tre drinker og det er vodka i to av dem.. White russian . Vodka, kalhua og fløte og isbiter. Bloody Mary :Vodka, Tomatjuice, tabasco, worchestershiresauce, s&p, sitron og isbiter. Pynt med selleri og sitron. :-) 0 Siter
favn Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg liker tre drinker og det er vodka i to av dem.. White russian . Vodka, kalhua og fløte og isbiter. Bloody Mary :Vodka, Tomatjuice, tabasco, worchestershiresauce, s&p, sitron og isbiter. Pynt med selleri og sitron. :-) Ah, du sverger altså til den hvite? I likhet med the Dude. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Ah, du sverger altså til den hvite? I likhet med the Dude. Jupp! :-) Den er knallgod! Men den svarte er ikke dårlig den heller,men i likhet med kaffe er den enda bedre med fløte. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg bestiller meg bestandig vodka cola (noen ganger vodka batteri) på byen, men skjønner egentlig ikke helt hvorfor fordi det er jo så mye andre drinker som er mye mye bedre. Kanskje fordi alle andre drinker har litt vanskelige navn når man har en del innabords, og vodka cola er ganske enkelt å huske Også hadde vi meg forrige helg da - som skulle ha en cola batteri.. jepp da var jeg rimelig god og full ja 0 Siter
tiliti Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg bestiller meg bestandig vodka cola (noen ganger vodka batteri) på byen, men skjønner egentlig ikke helt hvorfor fordi det er jo så mye andre drinker som er mye mye bedre. Kanskje fordi alle andre drinker har litt vanskelige navn når man har en del innabords, og vodka cola er ganske enkelt å huske Også hadde vi meg forrige helg da - som skulle ha en cola batteri.. jepp da var jeg rimelig god og full ja Du burde teste en Jäger-battery. Mye mindre kvalmende enn vodkabattery, og MYE bedre enn det høres ut. 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg liker tre drinker og det er vodka i to av dem.. White russian . Vodka, kalhua og fløte og isbiter. Bloody Mary :Vodka, Tomatjuice, tabasco, worchestershiresauce, s&p, sitron og isbiter. Pynt med selleri og sitron. :-) White russian er digg, men tre rett etter hverandre er ikke å anbefale, hvertfall ble denne damen mer kvalm enn full...:-) 0 Siter
nyca Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Nå er helt sikkert både vorspielet og nachspielet vel overstått, men noe som faktisk er drikkans er vodka, battery og cola. Fin fin blanding. Hilsen en som ikke synes noe særlig om cola og vodka og heller ikke battery og vodka! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.