Gå til innhold

Drink, enkel men god?

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Skal vorse litt hjemme med noen venner i dag. Skal på butikken straks å handle litt blandevann. Har vodka.

Oppskrift på enkle men gode drinker med vodka? Må kunne få tak i alle ingredienser på vanlig butikk...

Takker på forhånd for alle forslag og det som måtte komme inn av svar.

lalala1365380457
Skrevet

Strawberry daqury mix og tropisk nektar.

Ca 1/5 del strawberryd. og resten tropisk nektar, bland inn ønsket mengde vodka. Blir supergod, og er kjempeenkel =)

Skrevet

Jeg synes vodka kun duger til én ting, og det er black russian: Vodka, Kahlûa, is.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker tre drinker og det er vodka i to av dem..

White russian . Vodka, kalhua og fløte og isbiter.

Bloody Mary :Vodka, Tomatjuice, tabasco, worchestershiresauce, s&p, sitron og isbiter. Pynt med selleri og sitron.

:-)

Skrevet

Bloody Mary :Vodka, Tomatjuice, tabasco, worchestershiresauce, s&p, sitron og isbiter. Pynt med selleri og sitron.

Ah, du sverger altså til den hvite?

I likhet med the Dude.

laguna1365380434
Skrevet

Ah, du sverger altså til den hvite?

I likhet med the Dude.

Jupp! :-) Den er knallgod! Men den svarte er ikke dårlig den heller,men i likhet med kaffe er den enda bedre med fløte.

Skrevet

Jeg bestiller meg bestandig vodka cola (noen ganger vodka batteri) på byen, men skjønner egentlig ikke helt hvorfor fordi det er jo så mye andre drinker som er mye mye bedre.

Kanskje fordi alle andre drinker har litt vanskelige navn når man har en del innabords, og vodka cola er ganske enkelt å huske ;)

Også hadde vi meg forrige helg da - som skulle ha en cola batteri.. jepp da var jeg rimelig god og full ja ;)

Skrevet

Jeg bestiller meg bestandig vodka cola (noen ganger vodka batteri) på byen, men skjønner egentlig ikke helt hvorfor fordi det er jo så mye andre drinker som er mye mye bedre.

Kanskje fordi alle andre drinker har litt vanskelige navn når man har en del innabords, og vodka cola er ganske enkelt å huske ;)

Også hadde vi meg forrige helg da - som skulle ha en cola batteri.. jepp da var jeg rimelig god og full ja ;)

Du burde teste en Jäger-battery. Mye mindre kvalmende enn vodkabattery, og MYE bedre enn det høres ut.

Skrevet

White russian er digg, men tre rett etter hverandre er ikke å anbefale, hvertfall ble denne damen mer kvalm enn full...:-)

Skrevet

Nå er helt sikkert både vorspielet og nachspielet vel overstått, men noe som faktisk er drikkans er vodka, battery og cola.

Fin fin blanding.

Hilsen en som ikke synes noe særlig om cola og vodka og heller ikke battery og vodka!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...