Gå til innhold

kan dette klages på til fotobutikken?

Anbefalte innlegg

Gjest amatørfotograf
Skrevet

jeg har vært i fotobutikken og hentet noen bilder som jeg ønsket fremkalt på CD. På den ene cd'en så er alle bildene snudd opp ned . Det er svært irriterende. Særlig da jeg skal laste disse bildene opp på nettet. da må jeg først inn i et bildebehandlingsprogram for å rotere bildet for så å lagre det et annet sted..

Kan jeg klage på dette?

PS: jeg har ikke stått på hodet da jeg tok disse bildene :)

Skrevet

De fleste bildene som Fote Knudsen har fremkalt for meg har stått på hodet. Men jeg klarte å snu de fleste samtidig.

Skrevet

Du kan rotere bildene i Windows Utforsker, i "filmstrip-view". Bare å klikke to ganger på roter-ikonet under bildet.

Gjest amatørfotograf
Skrevet

Du kan rotere bildene i Windows Utforsker, i "filmstrip-view". Bare å klikke to ganger på roter-ikonet under bildet.

Men det er jo ikke da mulig å lagre dem på cd'en igjen når jeg har rotert dem?

problemet er at jeg bruker bildene på denne cd'en til å laste opp bilder på en nettside. Om jeg må gå via et annet program for å rotere dem til det originale så fører det til merarbeid for meg

Skrevet

Men det er jo ikke da mulig å lagre dem på cd'en igjen når jeg har rotert dem?

problemet er at jeg bruker bildene på denne cd'en til å laste opp bilder på en nettside. Om jeg må gå via et annet program for å rotere dem til det originale så fører det til merarbeid for meg

Du flytter bildene over på en egen katalog på harddisken, roterer dem, og brenner de så på en ny CD. Tar ikke så lang tid, men forutsetter selvsagt at du har en CD-brenner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...