Gå til innhold

8,8 centimeter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt, det er godt.

Og hva gjør så mariaflyfly denne kvelden bortsett fra å spore opp Bjørn Hansen som man faktisk har hatt liten oversikt over i det siste?

Venter på at naboens pizza skal bli ferdig. :)

Skrevet

Forresten, du vet hva de sier om menn med store neser og store føtter?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Store lommetørklær og store sko.

*knegg*

Skrevet

Venter på at naboens pizza skal bli ferdig. :)

Hehe... roper de deg over da?

Skrevet

Hehe... roper de deg over da?

Jepp. :)

*sulten*

Gjest LucySky
Skrevet

Du får oppdatere her når du har fått svar. ;)

Men hils fra meg også, dah?

An der Nasen eines Mannes kennt mann sein Johannes

(tenker jeg alltid når jeg ser han)

p.s. tysken min er litt rusten, så jeg har kanskje bommet på endelsene her, men likevel.

Skrevet

An der Nasen eines Mannes kennt mann sein Johannes

(tenker jeg alltid når jeg ser han)

p.s. tysken min er litt rusten, så jeg har kanskje bommet på endelsene her, men likevel.

Jeg har aldri hatt tysk. Men Siden tysken din kan være en smule rusten, drister jeg meg til å spørre hva det betyr. Fritt oversatt i mine øyne var dette "Det er på nesa mannen kjenner sin Johannes." Og det ga i grunnen ikke så mye mening. ;)

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har aldri hatt tysk. Men Siden tysken din kan være en smule rusten, drister jeg meg til å spørre hva det betyr. Fritt oversatt i mine øyne var dette "Det er på nesa mannen kjenner sin Johannes." Og det ga i grunnen ikke så mye mening. ;)

Det er liksom sånn at På nesa til mannen kjenner man hans ...og så et tilnavn på snurrebassen som rimer på mannen, see?

Om Johannes er er tilnavn på tysk eller bare ble lagt til (det veldig gamle) rimet fordi det rimte, vet jeg ikke. Bestefaren min hadde det med fra studietiden i Tyskland i 1920-årene.

Jeg kom med det en gang jeg jobbet et sted der det nesten bare var menn. Så var det i lunsjen at jeg sa det og så la jeg plutselig merke til at han jeg sa det til, hadde ørliten nese. Så fortet jeg meg og sa "men egentlig er det hender man skal se på om man lurer på hvor stor snurrebassen er, stemmer ikke det?" og så kikket jeg ned og han hadde ørsmå hender også!

Huff. Han var en diger, brei fyr ellers. Fryktelig pinlig.

Skrevet

Det er liksom sånn at På nesa til mannen kjenner man hans ...og så et tilnavn på snurrebassen som rimer på mannen, see?

Om Johannes er er tilnavn på tysk eller bare ble lagt til (det veldig gamle) rimet fordi det rimte, vet jeg ikke. Bestefaren min hadde det med fra studietiden i Tyskland i 1920-årene.

Jeg kom med det en gang jeg jobbet et sted der det nesten bare var menn. Så var det i lunsjen at jeg sa det og så la jeg plutselig merke til at han jeg sa det til, hadde ørliten nese. Så fortet jeg meg og sa "men egentlig er det hender man skal se på om man lurer på hvor stor snurrebassen er, stemmer ikke det?" og så kikket jeg ned og han hadde ørsmå hender også!

Huff. Han var en diger, brei fyr ellers. Fryktelig pinlig.

*lol*

Uff, hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...