Gå til innhold

Er Svenno og Renate kjøpt og betalt av Se og Hør

Anbefalte innlegg

Gjest se og hør-leser
Skrevet

Først skulle de gifte seg, så skulle de skille seg. Nå skal de gifte seg igjen

Se og Hør må jo tjene enormt på dem. Det neste må jo være at de skal ha barn. Kanskje de kan arrangere en reportasjo hvor de sier at de ønsker seg minst 10 barn? Det vil iallefall selge

klart det stilles store krav til norske kjendiser når se og hør kommer ut to ganger i uka..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Norske kjendiser er jo kjendiser nettopp på grunn av Se og Hør. De gjør folk til kjendiser, og c-kjendiser som Sven Oskar, idol-folket, bigbrother-horene og haugevis av andre selger seg til søplebladet for penger, og det de selv tror er berømmelse.

Jeg vet ikke hvem som er mest patetisk: De som lar seg kjøpe av Se og Hør eller Se og Hør.

Jo, jeg tror jeg vet svaret: Mediehorene som lar seg kjøpe.

Gjest Hanneline
Skrevet

kjøpt av gele

Hehe jasså?

Litt for mye gele kanskje...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...