Gå til innhold

Knut Nærum minner meg om noen på DOL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men hvem?

Hver gang jeg ser den fyren tenker jeg at jeg "kjenner ham igjen" _fra DOL_. Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det er som gjør det - men _noe_ er det.

Det er liksom noe måten han uttrykker seg på, eller utstrålingen hans eller noe annet - jeg er ikke sikker...

Det har irritert meg lenge at jeg ikke klarer å finne ut av dette (pluss at det muligens er et tegn på at jeg har vært litt for mye her...), så jeg lurte på om noen andre her kan hjelpe meg å finne ut dette...?

Sånn for de som ikke har noe bedre å finne på, mener jeg ;-)

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Tenk hvis han er her på dol,da?! Kult!! Hehe:) Ikke at jeg aner hvem du mener, men:-p

Skrevet

Oi! Tenk hvis han er her på dol,da?! Kult!! Hehe:) Ikke at jeg aner hvem du mener, men:-p

Ja, kanskje det er _det_ min intuisjon prøver å fortelle meg!

:-D

Skrevet

Ja, kanskje det er _det_ min intuisjon prøver å fortelle meg!

:-D

Hihi. Spennende. Nå ble jeg litt gira her. Må undersøkes nærmere, det her. Knut Nærum er jo best;D Eliminasjonsmetoden, what you say? Hehe.

Kan det være... Shit Diddely Do?

Eller Prozak?

Eller hmmm, kan ikke navn på så mange mannfolk her inne jeg...

Dessuten..han kan jo gjemme seg bak et kvinnelig nick og,kanskje? For å sikre anonymiteten sin? han er jo ganske glup(og utspekulert?), fyren..

Skrevet

Hihi. Spennende. Nå ble jeg litt gira her. Må undersøkes nærmere, det her. Knut Nærum er jo best;D Eliminasjonsmetoden, what you say? Hehe.

Eller Prozak?

Dessuten..han kan jo gjemme seg bak et kvinnelig nick og,kanskje? For å sikre anonymiteten sin? han er jo ganske glup(og utspekulert?), fyren..

Hehe, akkurat en sånn analyse jeg var på jakt etter :-)

Jeg holdt også en liten knapp på SDD, men jeg er ikke helt sikker... Eller Sør kanskje?

*grubler*

Skrevet

Hehe, akkurat en sånn analyse jeg var på jakt etter :-)

Jeg holdt også en liten knapp på SDD, men jeg er ikke helt sikker... Eller Sør kanskje?

*grubler*

Sør,ja...hmmm. Der sa du noe! men han har ikke vært her på en stund, har han? Han liker ihvertfall å provosere litt. Og så kan han nok ha den der litt tørre humoren?

Skrevet

Eller Prozak?

*Hehe* Både SDD og Prozak er på galleriet.... ;o) Kanskje noen av oss vet noe dere ikke vet?

Skrevet

Sør,ja...hmmm. Der sa du noe! men han har ikke vært her på en stund, har han? Han liker ihvertfall å provosere litt. Og så kan han nok ha den der litt tørre humoren?

Han stikker innom i ny og ne. Hmm, jeg tror kanskje det kan være han, ja...!

*nikker tenkende*

Skrevet

*Hehe* Både SDD og Prozak er på galleriet.... ;o) Kanskje noen av oss vet noe dere ikke vet?

Neida, det gjør dere ikke ;-)

SDD og Prozak er eliminert nå uansett.

Skrevet

Han stikker innom i ny og ne. Hmm, jeg tror kanskje det kan være han, ja...!

*nikker tenkende*

Vi får spørre ham neste gang han titter innom;)

Skrevet

Er Sør der også???:)

Skrevet

Vi får spørre ham neste gang han titter innom;)

Hehe, eller bare iakta ham i stillhet og se om han avslører seg :-)

Skrevet

Ærlig talt. SierDuDet har jeg sett, han er det garantert ikke, og han er dessuten minst 15 år yngre enn Knut. Prozak er samboer med ei jeg har møtt, og hun hadde garantert ikke falt for en Knut-type. Har dessuten sett bilde av han, også har han KATTER, noe Knut aldri i verden ville hatt. Han er for smart til det.

Sør eier ikke humor, han bare tror han har det. Knut er morsom. Men han tror han er det og da...

Men for all del, jeg er enig i at han minner om en doler...

Skrevet

Er Sør der også???:)

Du får sende inn ditt eget bilde så får du se. :o)

Skrevet

*spøker*

Oioi, der var du jo!:) Så beleilig! Hvis jeg sier Først og Sist, hva sier du da...?Hihi

Skrevet

Ærlig talt. SierDuDet har jeg sett, han er det garantert ikke, og han er dessuten minst 15 år yngre enn Knut. Prozak er samboer med ei jeg har møtt, og hun hadde garantert ikke falt for en Knut-type. Har dessuten sett bilde av han, også har han KATTER, noe Knut aldri i verden ville hatt. Han er for smart til det.

Sør eier ikke humor, han bare tror han har det. Knut er morsom. Men han tror han er det og da...

Men for all del, jeg er enig i at han minner om en doler...

Hehe :-)

Jeg sa jo ikke at han _var_ en doler, da - bare at han minnet meg om en :-)

Skrevet

Oioi, der var du jo!:) Så beleilig! Hvis jeg sier Først og Sist, hva sier du da...?Hihi

Mener selvsagt Nytt på nytt!

Skrevet

(neei, Nytt på Nytt, mener du)

*hvisker i bakgrunnen*

Skrevet

Hehe :-)

Jeg sa jo ikke at han _var_ en doler, da - bare at han minnet meg om en :-)

Men han kan jo VÆRE en og? Jeg har troen på det! Jeg tror du er her Knut! Kom fram, kom fram...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...