Gå til innhold

Knut Nærum minner meg om noen på DOL...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg heter ikke engang Knut.

Men det er litt artig at noen mener jeg har noe til felles med mannens humor, for jeg har sansen for ham.

Skrevet

Men det er litt artig at noen mener jeg har noe til felles med mannens humor, for jeg har sansen for ham.

Hmm, da kan det jo ikke være deg da - hvis ikke du heter Knut, mener jeg... ;-)

Men, du minner litt om han likevel ja... :-)

Skrevet

Men han kan jo VÆRE en og? Jeg har troen på det! Jeg tror du er her Knut! Kom fram, kom fram...

Hvis han er her, blir han nok avslørt en dag skal du se ;-)

Vi må bare følge nøye med!

*følger nøye med*

Skrevet

Men du kan jo bytte navn da, så blir du Knut du og:) Det er jo så mange som bytter navn nå. Til Tog og Takk og Værsågod og sånn. Hmm. Jeg liker Knut. Jah. Det gjør jeg=)

Skrevet

Hvis han er her, blir han nok avslørt en dag skal du se ;-)

Vi må bare følge nøye med!

*følger nøye med*

ja han gjør nok det. Bra at Patsi følger med;) Si fra når du "har ham", hihi. (Skal prøve å ha øynene oppe jeg og.)

Gjest M.Angelica
Skrevet

gele?

Skrevet

Jasså;-)

Jasså? Mener du at det er deg? Var ikke du Bjarne Brøndbo da? Eller tar du gjerne på deg flere verv? :P

;-)

hare1365380455
Skrevet

Han er kjempekul!

Skrevet

Ærlig talt. SierDuDet har jeg sett, han er det garantert ikke, og han er dessuten minst 15 år yngre enn Knut. Prozak er samboer med ei jeg har møtt, og hun hadde garantert ikke falt for en Knut-type. Har dessuten sett bilde av han, også har han KATTER, noe Knut aldri i verden ville hatt. Han er for smart til det.

Sør eier ikke humor, han bare tror han har det. Knut er morsom. Men han tror han er det og da...

Men for all del, jeg er enig i at han minner om en doler...

"også har han KATTER, noe Knut aldri i verden ville hatt. Han er for smart til det."

Øh...den må du gjerne utdype.

"..............................................."

Skrevet

"også har han KATTER, noe Knut aldri i verden ville hatt. Han er for smart til det."

Øh...den må du gjerne utdype.

"..............................................."

Muhahaha. Bare tøyser davettu. ;)

Skrevet

Du får sende inn ditt eget bilde så får du se. :o)

Hei Lillemus

Jeg er også i galleriet, men har mistet adressen dit, har du adressen?

Skrevet

Muhahaha. Bare tøyser davettu. ;)

Jeg måtte jo spørre - kunne jo tenkes at du hadde en eller annen forskrudd mening der :-)

"..........................................."

Skrevet

Jeg måtte jo spørre - kunne jo tenkes at du hadde en eller annen forskrudd mening der :-)

"..........................................."

Det har jeg da, men forteller ikke om det til katteeiere. ;)

Skrevet

Hei Lillemus

Jeg er også i galleriet, men har mistet adressen dit, har du adressen?

*Rister på hodet* Det er bare bassisten som har lov å gi ut den.

Skrevet

Hehe, akkurat en sånn analyse jeg var på jakt etter :-)

Jeg holdt også en liten knapp på SDD, men jeg er ikke helt sikker... Eller Sør kanskje?

*grubler*

Ulv i Fårikål?

Skrevet

Ulv i Fårikål?

Hmm, kanskje det...?

Men selv om jeg har hørt rykter om at han fremdeles er rundt her som ulv i forskjellige forkledninger - kan jeg ikke si at jeg kjenner ham igjen uten fårikålen...

:-)

Skrevet

Jasså? Mener du at det er deg? Var ikke du Bjarne Brøndbo da? Eller tar du gjerne på deg flere verv? :P

;-)

Nei, ærlig talt vet jeg ikke helt selv hvem jeg er;-)

Hvem er det best å være av Knut Nærum og Bjarne Brøndbo? :-D

Knut er jo utvilsomt den mest intelligente, men rimelig pinglete.... Bjarne er jo litt mere mann, men litt vel bondsk... Hm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...