Gjest togli Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg også! Hmm, er det nok med tre tror dere? ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg er med... :-) Hmm, er det nok med tre tror dere? ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Skal vi starte vår egen brunetteklubb? Føler meg litt uttafor med alle de blondinene altså! JA!!!! vi brunetter!.. hehe vi burde kanskje ta opp kampen?? :-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hmm, er det nok med tre tror dere? ;-) Jeg er også brunette Men jeg er halveis invitert til å delta på neste blondinefest, så kanskje kan jeg delta på begge festene? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg er også brunette Men jeg er halveis invitert til å delta på neste blondinefest, så kanskje kan jeg delta på begge festene? Kan ikke du være sånn som infiltrerer blondinemiljøet og deretter informerer oss om tingenes tilstand? Men, hysj, hysj..topphemmelig! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 JA!!!! vi brunetter!.. hehe vi burde kanskje ta opp kampen?? :-) JA! Til kamp mot blondinene!!! Sånn intelligensmessig sett burde jo vi brunetter ha en stooor fordel, ikke sant? ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 JA! Til kamp mot blondinene!!! Sånn intelligensmessig sett burde jo vi brunetter ha en stooor fordel, ikke sant? ;-) hrmm kanskje:-( de holder jo på denne spesialiteten "geleen"!) tror vi kanskje bør sende spioner;-) !!!!! 0 Siter
sheba Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 JA! Til kamp mot blondinene!!! Sånn intelligensmessig sett burde jo vi brunetter ha en stooor fordel, ikke sant? ;-) men ingen kamp mot blondinene:-) hehehe de skaper jo masse liv og godt humør her:-) men vi brunetter burde vel bli med etterhvert også;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 hrmm kanskje:-( de holder jo på denne spesialiteten "geleen"!) tror vi kanskje bør sende spioner;-) !!!!! Ja, den geleen er det no' mystisk med altså. De snakka jo ikke om annet enn gele igår kveld... *mistenksom* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 men ingen kamp mot blondinene:-) hehehe de skaper jo masse liv og godt humør her:-) men vi brunetter burde vel bli med etterhvert også;-) Vi får heller kalle det rivalisering, kanskje ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Ja, den geleen er det no' mystisk med altså. De snakka jo ikke om annet enn gele igår kveld... *mistenksom* ble ganske humørfylt her siste gang denne geleen var på banen;-) hehehe 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Kan ikke du være sånn som infiltrerer blondinemiljøet og deretter informerer oss om tingenes tilstand? Men, hysj, hysj..topphemmelig! Jeg kan forske på geleen deres, men ikke si det til noen! 0 Siter
sheba Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Vi får heller kalle det rivalisering, kanskje ;-) Jepp:-) først av alt må vi alliere oss med brunetter;-)!! 0 Siter
sheba Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg kan forske på geleen deres, men ikke si det til noen! jeg er stille som en mus og til og med bedre, sier ikke et PIP!;-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 jeg er stille som en mus og til og med bedre, sier ikke et PIP!;-) Da er geleoppdraget mottatt, godtatt og vil bli iverksatt... *Lister meg på tå til kjøleskapet til amber sun* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg kan forske på geleen deres, men ikke si det til noen! Lover å holde tett og er innmari spent på hva du finner ut!!! 0 Siter
sheba Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Da er geleoppdraget mottatt, godtatt og vil bli iverksatt... *Lister meg på tå til kjøleskapet til amber sun* SHHHHH;-) 0 Siter
Gjest Geleoman Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Gele?? Kan dere ikke drikke på normal måte? Hehe.. tror jeg prøvde gele da jeg var 14..er jo kvalmt. Hva er normal måte? Gele er supert å shotte! 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jepp:-) først av alt må vi alliere oss med brunetter;-)!! *S* Men hva med blondinene som ikke er med i blondi-gjengen, da? ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 *S* Men hva med blondinene som ikke er med i blondi-gjengen, da? ;-) Ja, vi er sørgelig neglisjert! *snufs* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.