Gå til innhold

Hvordan male en furutrapp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg ville jeg først pusset trappa helt ned, deretter malt trappa i en lys farge, utenom selve trinnene. De ville jeg beiset og lakkert. Blir kjempelekkert!

Du kan jo søke litt på trapper så finner du nok en slik jeg beskriver. veldig mange av de nye trappene du kan kjøpe nå er slik.

Skal gjøre det med trappa vår så snart vi har tid!

Aånn skal vi også ha! :-) hehe, skrev det før jeg så svaret ditt! :-)

Vi har sån v også - jeg har tenkt å pusse ned trinnene og mørkbeise dem - og så beise hvitt/egghvitt under og rundt - sånn at bare inntrinnet er beiset - om du skjønner! :-)

Jeg tenkte å beise hele trappetrinnet (selve "fjøla"), men det er sikkert fint som du beskriver det også. Må nok gruble videre her...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...