Gå til innhold

kan noen hjelpe meg????

Gjest hilsen litt flaut og spørre om

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen litt flaut og spørre om
Skrevet

Her kommer et kanskje litt rart og ekkelt spørsmål, men må ha svar av noen så da legger jeg det her.

Jeg er en jente i 20årene. i 4 dager nå har jeg vert sår nedentil og mannen min så i dag hva det kunne være for noe. han sa det var et sår ( litt større enn enden på en fyrstikke) som var rett på oppsiden av sjenen, og midt i liksom. og såret gikk innover. det kom litt blod fra det. gjør vondt når jeg tisser av og til. kan gjøre vondt når jeg sitter også.. har hatt kviser nedentil før, men føler det ikke er det som er årsaken. HÅPER noen kan svare meg så fort som mulig. ble litt redd. Det er ikke rift, og heller ikke noe med at jeg har tørket meg hardt...

på forrgånd TAKK

Skrevet

Det er ikke urinrørsåpningen din han har sett da? At du er sår der? Da er det jo ikke så rart om det svir når du tisser.

Be om legetime på mandag og få legen til å se på det. Ikke ha sex før legen har sett på det i tilfelle det skulle være noe annet.

Gjest brum brum brum
Skrevet

Dette må du selvsagt få sjekket hos legen slik at du slipper å bekymre deg.

Kan det kanskje være at mannen din har "puttet den inn" litt for tidlig når dere hadde sex sist? Kanskje du ikke var tilstrekkelig opphisset(for tørr)?

Eller kan det være et herpesutbrudd? Det kan starte med blemmer eller såraktige greier. Husk at herpes kan ligge latent i kroppen i flere år før det bryter ut.

Det høres ikke ut som noe farlig, men som sagt bør du få sjekket deg hos lege.

Gjest gå til legen
Skrevet

Jeg ville gått til legen. Siden det også gjør vondt når du sitter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...