Gjest midia Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Har vunnet et gavekort på 300 kroner fra coop. Noen som har et godt forslag om hva vi kan bruke dette på? Har lyst til å finne på noe felles til alle tre (to voksne og en 10 årig gutt)som vi kan ha nytte av eller kose seg med. Det er jo ikke alle verden med penger dette,men noe felles må det vel kunne finnes? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hva med et brettspill? Det var lurt! Takk for tips! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Toastjern? Det har vi,men takk for tips! 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Det var lurt! Takk for tips! Værsågod! Kos dere :-) 0 Siter
Gjest koma Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Vet egentlig ikke hva de har på coop:-p Men har noen forslag likevel: morsom dvd-film(som alle tre kan like), smoothies-mixer eller turutstyr som feltkjøkken/primus (hvis dere liker dere ute). 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 En god dvd som passer for alle tre. Kan anbefale venner for livet som nettopp er kommet på dvd for resten kjøper dere filmsnop:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Vet egentlig ikke hva de har på coop:-p Men har noen forslag likevel: morsom dvd-film(som alle tre kan like), smoothies-mixer eller turutstyr som feltkjøkken/primus (hvis dere liker dere ute). Flotte tips! å ja vi liker oss ute. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 En god dvd som passer for alle tre. Kan anbefale venner for livet som nettopp er kommet på dvd for resten kjøper dere filmsnop:) Ja den så vi faktisk på butikken i dag ja! Vi får tenke litt nå over helgen så får vi handle på mandag. Takk for tips! 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Du kan jo handle mat for pengene, og så bruke de 300 i en annen butikk. Som f.eks. har spill! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Du kan jo handle mat for pengene, og så bruke de 300 i en annen butikk. Som f.eks. har spill! ja det går bra. men coop har mange butikker de. elektro,leker,klær,kosmetikk,mat,cafe,kiosk,utstyr og mat,byggvare også. 0 Siter
Gjest koma Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Flotte tips! å ja vi liker oss ute. Så bra:) Da kan turwok også være kjekt,kanskje. Jeg har ikke selv, men ga bort i presang, og skal si den falt i smak! 0 Siter
Aryane Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Ser du er blitt anbefalt brettspill, hiver meg på den anbefalingen jeg. Med det kan dere få mange huggelige stunder sammen. F.eks Geni, Trivial Pursuit, Fantasi...osv Noen av dem er faktisk ganske lærerik også 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Ser du er blitt anbefalt brettspill, hiver meg på den anbefalingen jeg. Med det kan dere få mange huggelige stunder sammen. F.eks Geni, Trivial Pursuit, Fantasi...osv Noen av dem er faktisk ganske lærerik også Jepp det er moro med brettspill! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Gjerne ett nytt dasslokk? hehe med fisker på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.