Gå til innhold

Tips til hva vi kan bruke premien på 300 til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vunnet et gavekort på 300 kroner fra coop.

Noen som har et godt forslag om hva vi kan bruke dette på?

Har lyst til å finne på noe felles til alle tre (to voksne og en 10 årig gutt)som vi kan ha nytte av eller kose seg med.

Det er jo ikke alle verden med penger dette,men noe felles må det vel kunne finnes?

Gjest Isbinne
Skrevet

Det var lurt!

Takk for tips!

Værsågod! Kos dere :-)

Skrevet

Vet egentlig ikke hva de har på coop:-p Men har noen forslag likevel: morsom dvd-film(som alle tre kan like), smoothies-mixer eller turutstyr som feltkjøkken/primus (hvis dere liker dere ute).

Skrevet

En god dvd som passer for alle tre. Kan anbefale venner for livet som nettopp er kommet på dvd for resten kjøper dere filmsnop:)

Skrevet

Vet egentlig ikke hva de har på coop:-p Men har noen forslag likevel: morsom dvd-film(som alle tre kan like), smoothies-mixer eller turutstyr som feltkjøkken/primus (hvis dere liker dere ute).

Flotte tips! å ja vi liker oss ute.

Skrevet

En god dvd som passer for alle tre. Kan anbefale venner for livet som nettopp er kommet på dvd for resten kjøper dere filmsnop:)

Ja den så vi faktisk på butikken i dag ja!

Vi får tenke litt nå over helgen så får vi handle på mandag.

Takk for tips!

Gjest forslag
Skrevet

Du kan jo handle mat for pengene, og så bruke de 300 i en annen butikk. Som f.eks. har spill!

Skrevet

Du kan jo handle mat for pengene, og så bruke de 300 i en annen butikk. Som f.eks. har spill!

ja det går bra. men coop har mange butikker de. elektro,leker,klær,kosmetikk,mat,cafe,kiosk,utstyr og mat,byggvare også.

Skrevet

Flotte tips! å ja vi liker oss ute.

Så bra:)

Da kan turwok også være kjekt,kanskje. Jeg har ikke selv, men ga bort i presang, og skal si den falt i smak!

Skrevet

Ser du er blitt anbefalt brettspill, hiver meg på den anbefalingen jeg. Med det kan dere få mange huggelige stunder sammen. F.eks Geni, Trivial Pursuit, Fantasi...osv Noen av dem er faktisk ganske lærerik også

Skrevet

Ser du er blitt anbefalt brettspill, hiver meg på den anbefalingen jeg. Med det kan dere få mange huggelige stunder sammen. F.eks Geni, Trivial Pursuit, Fantasi...osv Noen av dem er faktisk ganske lærerik også

Jepp det er moro med brettspill!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...