Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sony ericsson t630 og lurer nå på om det koster noe for meg å få status på sendte meldinger? Kan gå inn på sendte meldinger å se levert, venter osv. Er det en meldingspris på dette også? Eller er det kun en "ekstra service" fra SE?

Skrevet

Det er avhengig av prisvilkårene til mobiloperatøren din (Telenor, Netcom osv.), har ingenting med Sony Ericsson å gjøre.

Skrevet

Det er avhengig av prisvilkårene til mobiloperatøren din (Telenor, Netcom osv.), har ingenting med Sony Ericsson å gjøre.

Okei... vet du hvordan chess stiller seg til dette?

Skrevet

Hvordan skulle jeg vite det?

Det er vel bare å sjekke nettsidene til chess, eller ringe kundeservice?

Skrevet

Hvordan skulle jeg vite det?

Det er vel bare å sjekke nettsidene til chess, eller ringe kundeservice?

Unnskyld meg, det var bare et spørsmål...

Skrevet

Unnskyld meg, det var bare et spørsmål...

Sånn er det her med enkelte, skjønner du. Ser de en sjanse til å være kvasse, så er de det. Sikkert noe med at de fleste som er her er gravide eller nybakte mødre, og hormonene ikke helt er under kontroll...

Skrevet

Sånn er det her med enkelte, skjønner du. Ser de en sjanse til å være kvasse, så er de det. Sikkert noe med at de fleste som er her er gravide eller nybakte mødre, og hormonene ikke helt er under kontroll...

Tror du skyter litt over mål nå. Ikke at du har noe med det, men jeg er verken gravid, nybakt mor, premenstruell eller "hormonell" av noen annen årsak. Men jeg HAR en viss forventning om at folk klarer å tenke litt sjøl, når de allerede har fått et svar som gir et klart tips om hvor man finner et mer konkret svar på det man lurer på...

Men kanskje du heller skulle svare på spørsmålet, istedenfor å kritisere andre som faktisk forsøker å hjelpe temmelig så ofte?

Skrevet

Hehe.... Ja det er ikke bare bare!!!

Skrevet

Tror du skyter litt over mål nå. Ikke at du har noe med det, men jeg er verken gravid, nybakt mor, premenstruell eller "hormonell" av noen annen årsak. Men jeg HAR en viss forventning om at folk klarer å tenke litt sjøl, når de allerede har fått et svar som gir et klart tips om hvor man finner et mer konkret svar på det man lurer på...

Men kanskje du heller skulle svare på spørsmålet, istedenfor å kritisere andre som faktisk forsøker å hjelpe temmelig så ofte?

Det er fint du hjelper, men du kan vel være litt hyggelig?

Det var ikke ment som noen kritikk av _deg_, men jeg synes det er utrolig mye unødvendige sure svar, og folk som krangler bare for å krangle her, og det må jo være en eller annen forklaring på det.

Nå måtte jeg bare si ifra, at det var deg denne gangen var tilfeldig.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det går hos meg iallfall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...