Gå til innhold

Hvor går grensa mellom vennskaplig og erotisk kos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner er veldig raus med klemmer, klapp og kos og slikt. Her en dag stakk han handen innenfor genseren min å strøk meg på ryggen og magen i et par minutt. Kan en kalle slik kos vennskapelig? Har fått meg type og har ikke lyst å være utro på noen måte... Men jeg gjorde ingenting tilbake. Jeg bare lot være å protestere, jeg satt å surfet på pc-n da det skjedde.

Skrevet

Selvsagt er det over grensa! Ville vedkommende gjort det samme dersom kjæresten din var til stede?

Skrevet

For meg ville det i alle fall vært langt over grensen for vennskapelig... Ville ikke følt meg komfortabel dersom en venn gjorde det, nei.

Skrevet

Det høres mer enn vennskapelig ut. Men om kjæresten din hadde hatt noe i mot det eller ikke, det vet jo ikke vi. Du får spørre han.

Uansett skal du ikke la vennen din ta på deg om du ikke er komfortabel med det.

Skrevet

Selvsagt er det over grensa! Ville vedkommende gjort det samme dersom kjæresten din var til stede?

Takker for svar :-) Gitt et lys opp for meg nå.

Hva kan en kalle vennskaplig kos da? en klem, og rask klapp på skuldra?

Skrevet

Takker for svar :-) Gitt et lys opp for meg nå.

Hva kan en kalle vennskaplig kos da? en klem, og rask klapp på skuldra?

En klem og klapp på skuldra er helt ok. Kjærtegn er over linja.

Gjest onemanswoman
Skrevet

Fyren har lyst på deg.

Mange fyrer har lyst på mange damer :P

Ryggen er mye mindre intim enn magen, og det er situasjonsavhengig hva en skal legge i det. Uansett går det på hva en liker og misliker selv. Og ikke minst hva en legger i det selv.

Gjest ikke venn
Skrevet

Dette er laaangt over grensen for meg i allefall!

For meg er ikke dette noe en venn gjør, men heller noen i kategori "ekkel, innpåsliten type"

Skrevet

Hvis en venn av meg kom bort og stakk hendene under genseren min mens jeg satt og surfa ville jeg smokka til ham! Skjønner ikke helt hva slags forhold du har til vennene dine når du kan lure på om dette var over grensa. Hvorfor sa du ingenting? Noen ganger må man bare synge ut selv om det er ubehagelig.

Gjest Hanneline
Skrevet

Hvis en venn av meg kom bort og stakk hendene under genseren min mens jeg satt og surfa ville jeg smokka til ham! Skjønner ikke helt hva slags forhold du har til vennene dine når du kan lure på om dette var over grensa. Hvorfor sa du ingenting? Noen ganger må man bare synge ut selv om det er ubehagelig.

Hmm synes ikke det var SÅ ille.

Hvis dere to som venner i grunnen er vant til slik "kjæling" så er det jo greit.

Men ettersom du nå har type, så blir det jo ikke greit lenger i forhold til at typen din sannsynligvis vil reagere.

Ettersom du og denne vennen din har slik "kontakt" så er det vel heller ikke noe i veien for at du tar dette opp og forklarer situasjonen.

Jeg er en annen
Skrevet

Å stikke handa innafor plagg og stryke er ikke vennekos.

Skrevet

Kjære vene, du må sette grenser for deg selv og ikke bare apatisk godta slikt. Det er IKKE greit at andre enn kjæresten putler under (!) klærne dine!

Venner gir hverandre en klem når det passer, klapper hverandre på skulderen og den slags.

Jeg er en annen
Skrevet

Kjære vene, du må sette grenser for deg selv og ikke bare apatisk godta slikt. Det er IKKE greit at andre enn kjæresten putler under (!) klærne dine!

Venner gir hverandre en klem når det passer, klapper hverandre på skulderen og den slags.

Putle under klærne? ;) Artig ord.

Skrevet

Putle under klærne? ;) Artig ord.

Fyren klådde, men det høres grovere ut. Men kanskje en spade bør osv

Skrevet

Dette er laaangt over grensen for meg i allefall!

For meg er ikke dette noe en venn gjør, men heller noen i kategori "ekkel, innpåsliten type"

Sånn som han jazz-elskeren i Rema 1000 reklamen? hehe :-D

Jeg er en annen
Skrevet

Fyren klådde, men det høres grovere ut. Men kanskje en spade bør osv

Jeg tenkte nå mer på ordet i seg selv. Visste ikke at det fantes, men slo det opp og så det var synonymt med pusle. Lærte noe nytt i dag, altså :)

Skrevet

En klem og klapp på skuldra er helt ok. Kjærtegn er over linja.

Han har en samboer...derfor jeg blir forvirra over hva han egentlig mener.

Skrevet

Hvis det var meg som ble utsatt for det ville jeg fjernet armen hans på en måte som ikke kunne misforstås.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...