Gå til innhold

Hvor går grensa mellom vennskaplig og erotisk kos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en venn av meg kom bort og stakk hendene under genseren min mens jeg satt og surfa ville jeg smokka til ham! Skjønner ikke helt hva slags forhold du har til vennene dine når du kan lure på om dette var over grensa. Hvorfor sa du ingenting? Noen ganger må man bare synge ut selv om det er ubehagelig.

Jeg er enig.

Skrevet

Det hadde vært over grensa for meg. Hudkontakt utover klemmer og tørre kyss på kinnet er forbeholdt ungene og kjæresten min.

Skrevet

Med noen kompiser som jeg til en hver tid har en flørtende tone med ville ikke dette vært unormalt. Men jeg ville ikke tillatt annet enn en stor god klem om jeg eller han hadde kjæreste. Hva som er riktig for deg må du kjenne etter selv også setter du grenser deretter.

Gjest mener jeg
Skrevet

Så vet dere går for langt hvis dere ikke haded gjort det samme med kjæresten i samme om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...