Gå til innhold

skal jeg drikke nå?!

Gjest jeg holder meg anonym, men noen skjønner vel sikkert hvem jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi prøver å bli gravid for tiden. Nå har det seg slik at venninnene mine skal ut på byn og jeg har veldig lyst å bli med, men jeg vil også drikke. Er dette umoralsk av meg? Det kan jo ta opp til ett år minst å bli gravid, jeg kan jo ikke være avholds hele veien? Hva hadde dere gjort?

Skrevet

Kjære vene...det er klart du kan gå ut og ha det gøy med vennene dine.

Du er jo ikke gravid nå - da hadde saken vært en annen - og som du sier så kan det ta sin tid å bli gravid.

Vær heller litt obs på forsinket mens mm. til neste gang.

Det er ikke umoralsk, synes nå jeg da.

Ha en fin kveld og ta vare på deg selv :)

Skrevet

Kjære vene...det er klart du kan gå ut og ha det gøy med vennene dine.

Du er jo ikke gravid nå - da hadde saken vært en annen - og som du sier så kan det ta sin tid å bli gravid.

Vær heller litt obs på forsinket mens mm. til neste gang.

Det er ikke umoralsk, synes nå jeg da.

Ha en fin kveld og ta vare på deg selv :)

jeg vet jo ikke om jeg er gravid, men jeg får jo ikke mensen før på slutten av måneden, så da kan jo jeg ikke ha kommet så langt, men hvis det er muligheter for at det skader fosteret, vil jeg ikke

Skrevet

jeg vet jo ikke om jeg er gravid, men jeg får jo ikke mensen før på slutten av måneden, så da kan jo jeg ikke ha kommet så langt, men hvis det er muligheter for at det skader fosteret, vil jeg ikke

Jeg tror nok ikke du skader et ev. foster så tidlig.

Det går en tid (husker ikke hvor lenge) før et befruktet egg fester seg til livmoren om kommer i kontakt med "systemet ditt" også.

Skrevet

Synes spørsmålet egentlig sier alt om at man ikke trenger å bekymre seg for deg som mor.

Inntil du vet du er gravid, eller mensen er forsinket, så synes jeg du kan unne deg noen turer på byen. De fleste som blir gravide uten at det er planlagt drikker jo gjerne den første mnd før de vet om det.

Så lenge du slutter når du har fått den blå streken, så synes ihvertfall ikke jeg det er noe i veien for det.

Skrevet

Synes spørsmålet egentlig sier alt om at man ikke trenger å bekymre seg for deg som mor.

Inntil du vet du er gravid, eller mensen er forsinket, så synes jeg du kan unne deg noen turer på byen. De fleste som blir gravide uten at det er planlagt drikker jo gjerne den første mnd før de vet om det.

Så lenge du slutter når du har fått den blå streken, så synes ihvertfall ikke jeg det er noe i veien for det.

takk for det. Sitter og leser på internett om temaet, og det står veldig mye forskjellig. Noen plasser står det at det er veldig skadelig helt i begynnelsen (før en vet en er gravid), mens andre plasser står det at risikoen er forsvinnende liten de første par ukene.

Det begynner å bli seint, og mld strømmer inn fra venninnene mine. Vet ikke om jeg kommer til å nyte alkoholen når jeg tenker på mulig graviditet.

Skrevet

takk for det. Sitter og leser på internett om temaet, og det står veldig mye forskjellig. Noen plasser står det at det er veldig skadelig helt i begynnelsen (før en vet en er gravid), mens andre plasser står det at risikoen er forsvinnende liten de første par ukene.

Det begynner å bli seint, og mld strømmer inn fra venninnene mine. Vet ikke om jeg kommer til å nyte alkoholen når jeg tenker på mulig graviditet.

Tok du til fornuft igår, eller? =)

Gjest jeg holder meg anonym, men noen skjønner sikkert hvem jeg er
Skrevet

Tok du til fornuft igår, eller? =)

Jeg ble hjemme. Det ble så seint, og jeg tror ikke jeg hadde nytt det. Går heller ut når mensen har kommet.

Gjest hvorfor skal vi skjønne hvem du er ????
Skrevet

Huff *rister på hodet*, skal du tenke sånn hver måned så blir du ikke gravid.

Det er liksom måte på hvor forsiktig en skal være da. De aller aller fleste har tatt seg en fest eller to før de vet at de er gravide !

Skrevet

Huff *rister på hodet*, skal du tenke sånn hver måned så blir du ikke gravid.

Det er liksom måte på hvor forsiktig en skal være da. De aller aller fleste har tatt seg en fest eller to før de vet at de er gravide !

Enig. Det kommer nok av kvelder fremover der du ikke kan bli med ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...