Gjest tv-tittern Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Er hun gravid igjen eller ?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Ikke vet jeg, men hun har fått ganske tykke overarmer. Mulig unga ligger der? Tvillinger. En i hver overarm? 0 Siter
Gjest KnutN Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hun er dessverre like ekkel og ufordragelig som person, enten hun er gravid eller ikke. 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hun er dessverre like ekkel og ufordragelig som person, enten hun er gravid eller ikke. Ja ja, jeg blåser i hva du mener om henne, det var ikke det jeg spurte om. 0 Siter
Gjest KnutN Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Ja ja, jeg blåser i hva du mener om henne, det var ikke det jeg spurte om. PMS?? 0 Siter
Gjest Sabeltanna Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hun er dessverre like ekkel og ufordragelig som person, enten hun er gravid eller ikke. Synes hun er festlig jeg:) 0 Siter
Gjest i grunn enig i det - Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hun er dessverre like ekkel og ufordragelig som person, enten hun er gravid eller ikke. ' 0 Siter
Gjest KnutN Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Synes hun er festlig jeg:) Hun er bare dum når for tiden. Hun VAR et friskt pust innen TV-underholdning for 15 år siden. Tiden har nå forlengst løpt fra ¨"stilen" hennes. Nå er hun bare selvsentrert, patetisk og støyende. De siste forsøkene på egne programkonsept har bare vært en endeløs rekke av fiaskoer. Nå vil ingen ha henne lenger. Gudskjelov. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.