Gå til innhold

Nå har jeg gitt slipp.

Anbefalte innlegg

Gjest noble art
Skrevet

Dere husker meg sikkert fra i sommer da jeg skrev her om en jente som jeg var sammen med og som hadde tatt abort. Etter det var det mye fram og tilbake og hun er enda ikke sikker på meg.

Så jeg har bestemt meg. Jeg gir slipp på henne og kommer meg videre. Jeg kan ikke la meg bli ødelagt mer. Hun vil aldri bli sikker på meg og da er det bedre å bare glemme det hele. Så nå skal jeg gjøre det som jeg føler er rett for meg. Og har gjort det i et par dager. Akkurat nå orker jeg ikke ha henne i nærheten og orker heller ingen kontakt. Kanskje det blir bedre med tiden men akkurat nå orker jeg ikke. Så jeg tar ikke kontakt. At hun tok abort er ikke mitt problem så lenge hun ikke sa fra til meg. Jeg prøvde så godt jeg kunne å støtte henne men kom i strid med egne følelser for henne. Så jeg gir slipp på henne. Hvis det at jeg tok min del av ansvaret ikke skulle gjøre henne trygg så vet ikke jeg. Men jeg orker ikke mer og kommer meg framover.

Ville bare si dette.

ha en fin kveld videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...