Gå til innhold

se her!!!

Gjest hilsenenjente

Anbefalte innlegg

Gjest hilsenenjente
Skrevet

Hei! jeg og en jente i klassen har et veddemål om å veie minst innen den 1 desember! da skal vi veie oss likt! og den som veier mest må kjøpe en kinobilett til den andre!!! jeg MÅ klare det!!!! hva burde jeg spise og sånn da? er det noen mat som det nesten ikke er kalorier i??

Skrevet

55 kilo

tåpelig veddemål synes nå jeg...

lett og sulte seg, men himmel så store konsekvensene kan bli!

Gjest lurer jeg på
Skrevet

55 kilo

Og hvorfor vil du ned når du har 55 kilo?? Skjerp deg jente!!

Gjest skjerp dere
Skrevet

Mindre enn 55 kg for en tarve kinobillett???

Hallo????

Et tåpelig veddemål spør du meg.

Skjerp dere sier jeg også.

Skrevet

Hvis du vil ødelegge forbrenninga di for resten av livet, og risikere å ende opp med spiseforstyrrelser som ødelegger for utdannelse, mulighet for å få barn og et familieliv når du blir voksen, så er det vel ingenting som kan stoppe deg.

Hvis du da ikke leter frem en liten rest av fornuft og innser at det er hårreisende tullete å skulle slanke seg når man er slank i utgangspunktet. Og det for å konkurrere med en venninne om en skarve kino-billett... Den kan komme til å koste deg svært dyrt...

Skrevet

Hei,

Jeg håper virkelig at du innser at dette er en dum ide. Du risikerer å ødelegge kroppen din resten av livet, og om du ikke ender opp med en spiseforstyrrelse har du garantert ødelagt forbrenningen din til jul; og da går du rett opp i vekt igjen etterpå.

Du skal ikke tulle med forholdet til mat om du ikke har problemer med det fra før. (det virker jo som om du kanskje har et litt anstrengt forhold fra før siden du faktisk er villig til å inngå et slikt veddemål)

Hvis du allikevel velger å gå inn for dette, kan jeg sende deg en liten hilsen fra oss med spiseforstyrrelse. jeg garanterer deg at her vil du ikke være!

Skrevet

Det der virker som en svært dårlig ide. Det er en sikker måte å bli syk på, fysisk og psykisk. Du kan få alvorlige og varige men.

En diettskriver og lege kan hjelpe deg å sette sammen en fornuftig plan med mosjon og sunn mager kost som balanserer og gir varig vekttap hvis det er nødvendig. Mosjon er meget viktig for varig og sunt vekttap.

Gjest Dånt bi stupid
Skrevet

Hva med å spørre foreldrene deres om å sponse billettene, og droppe veddemålet? Er helt sikker på at de mer enn gjerne gjør det.

Gjest hilsenenjente
Skrevet

Hei,

Jeg håper virkelig at du innser at dette er en dum ide. Du risikerer å ødelegge kroppen din resten av livet, og om du ikke ender opp med en spiseforstyrrelse har du garantert ødelagt forbrenningen din til jul; og da går du rett opp i vekt igjen etterpå.

Du skal ikke tulle med forholdet til mat om du ikke har problemer med det fra før. (det virker jo som om du kanskje har et litt anstrengt forhold fra før siden du faktisk er villig til å inngå et slikt veddemål)

Hvis du allikevel velger å gå inn for dette, kan jeg sende deg en liten hilsen fra oss med spiseforstyrrelse. jeg garanterer deg at her vil du ikke være!

hei.... i går eller noe skrev du på svaret ditt om det veddemålet at du kunne sende en hilsen fra oss med spiseforstyrrelser.. hva mente du da? har du spiseforstyrrelse?

• 2 uker senere...
Skrevet

hei.... i går eller noe skrev du på svaret ditt om det veddemålet at du kunne sende en hilsen fra oss med spiseforstyrrelser.. hva mente du da? har du spiseforstyrrelse?

hei, så ikke svaret ditt før nå, men ja jeg har hatt/har delvis fortsatt spiseforstyrrelse. jeg mente bare at jeg vet hvorfan det er, og at det er vanskelig å komme ut av igjen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...