Gjest Miss Meee Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 I fjor kjøpte jeg meg ett sett lyse semskede skinnsko, nå er de blitt ganske grå pga skitt. Hvordan fjerner man denne skitten fra skoene? 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Prøv å børste dem godt med en litt myk kost, f.eks en gammel tannkost. 0 Siter
villee Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Det fins shampoo for semsket skinn i skobutikkene. Da blir de som nye 0 Siter
Gjest Miss Meee Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Det fins shampoo for semsket skinn i skobutikkene. Da blir de som nye Det skal jeg gjøre :-) takk 0 Siter
Gjest Miss Meee Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Prøv å børste dem godt med en litt myk kost, f.eks en gammel tannkost. De er beige, så jeg tror det vil vises uansett:) prøver meg på shampoo jeg. Takk for råd 0 Siter
Osiris Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 De er beige, så jeg tror det vil vises uansett:) prøver meg på shampoo jeg. Takk for råd Husk å impregnere dem etter at du har renset de. Da holder de lengre, og de holder seg lengre beige. Spesielt om du børster de litt innimellom for å få bort støv og smuss. 0 Siter
Osiris Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 De er beige, så jeg tror det vil vises uansett:) prøver meg på shampoo jeg. Takk for råd Husk å impregnere dem etter at du har renset de. Da holder de lengre, og de holder seg lengre beige. Spesielt om du børster de litt innimellom for å få bort støv og smuss. 0 Siter
Gjest Miss Meee Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Husk å impregnere dem etter at du har renset de. Da holder de lengre, og de holder seg lengre beige. Spesielt om du børster de litt innimellom for å få bort støv og smuss. Ja, det skal jeg. Kjipt om jeg måtte kvitte meg med dem fordi jeg ikke har tatt vare på dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.