Gå til innhold

FU:hva har du som ringetone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bokfink. Alle tror det har forvillet seg en fugl inn i rommet når jeg har glemt å skru den av.

Gjest mammmmaaaaaa .....
Skrevet

Et barn, ca 2 år kanskje som roper ;

"Mammaaaaaa det jiiiingel "

Gjest Hanneline
Skrevet

Bokfink. Alle tror det har forvillet seg en fugl inn i rommet når jeg har glemt å skru den av.

Hadde nylig Bad Day (husker ikke hvem som synger).

Nå har jeg både Boulevard of Broken Dreams av Green Day og Only this moment av Røyksopp.

Skrevet

Jeg laster ned musikk inn på MP3-delen på telefonen min, så jeg kan bytte flere ganger i uken.

Akkurat nå har jeg James Blunt, "You`re beautiful"

Skrevet

Mjauelyd for folk i telefonlisten og skjebnesymfonien for ukjente nummer.

Skrevet

jeg har:"elleve mann med bein av stål" (startsangen) uansett om de tar gull, sølv eller bronse, til og med 4 plassen er en seier!!! ;-)

Gjest har mobil men bruker den ikke
Skrevet

Standard ring-ring. Jeg bruker nemlig ikke mobilen og gidder ikke drive å skifte ringetoner! :)

Skrevet

Jeg laster ned musikk inn på MP3-delen på telefonen min, så jeg kan bytte flere ganger i uken.

Akkurat nå har jeg James Blunt, "You`re beautiful"

Jeg og!!!

laguna1365380434
Skrevet

Forskjellige på faste nummer..Noen drikkfeldige venner av meg ringer med " I kjøleskapet hjemmer det øl.." Andre meg "I wanna rocknroll all nite", fatter ringer med "stå opp din gris" (Han er den eneste som kan finne på å ringe kl åtte en søndagmorgen..;-))..Jobb ringer med skjebnesymfonien..Osv,osv.. Har hatt ALT for god tid tilå dille..!

Ellers ringer den med en slags lyd som lå på telefonen fra før.

:-)

Skrevet

Jeg har CTU-ringetonen (fra "24") som default, soundtrack fra Gudfaren når pappa ringer, og den der nederlandske greia som Kristoffer Schau mimet etter i Team Antonsen når kjæresten ringer - etc.

Lenge siden jeg har ryddet i ringetonene mine, oppdager jeg nå :)

Gjest Sykepleierstudenten=o)
Skrevet

jeg har:"elleve mann med bein av stål" (startsangen) uansett om de tar gull, sølv eller bronse, til og med 4 plassen er en seier!!! ;-)

På www.inpoc.no kan du velge hvilken mobiltype du har, og så får du feks. opp hvilke ringetoner du kan ha :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...