Gå til innhold

FU:hva har du som ringetone?

Anbefalte innlegg

Gjest Sykepleierstudenten=o)
Skrevet

jeg har:"elleve mann med bein av stål" (startsangen) uansett om de tar gull, sølv eller bronse, til og med 4 plassen er en seier!!! ;-)

ok dette svaret havnet jo heeeeeelt feil!!!! sorry er litt trøtt idag ;)

Skrevet

Jeg begriper ikke hva som er stas med å ha 'ringetone' og ikke minst bruke penger på uvesenet.

Skrevet

"Sit on my face and tell me that you love me" med Monty Python. :)

Gjest LucySky
Skrevet

Forskjellige på faste nummer..Noen drikkfeldige venner av meg ringer med " I kjøleskapet hjemmer det øl.." Andre meg "I wanna rocknroll all nite", fatter ringer med "stå opp din gris" (Han er den eneste som kan finne på å ringe kl åtte en søndagmorgen..;-))..Jobb ringer med skjebnesymfonien..Osv,osv.. Har hatt ALT for god tid tilå dille..!

Ellers ringer den med en slags lyd som lå på telefonen fra før.

:-)

Jeg har standard Nokia-lyd.

Jeg hadde opprinnelig tenkt å finne på noe kult, men ombestemte meg. Når man f.eks. sitter på trikken en sur dag med masse sure folk, og så plutselig durer det løs med noe eieren syntes var kult da h*n la det inn, men så blir det så pinlig når h*n roter i veska/lommer mens allt hører og hører på det h*n syns er kult.

En i familien har hatt fiskemåke, ordentlig opptak, ikke sånt hermetisk. Det var veldig kult, det kunne jeg gjerne hatt.

Unntatt på trikken.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg har "Sommartidar hej hej, sommartidar" ;)

Skrevet

Jeg begriper ikke hva som er stas med å ha 'ringetone' og ikke minst bruke penger på uvesenet.

Enig med deg i det.

Jeg hadde ikke giddet om jeg måtte betalt for det, jeg overførte bare fra en mp3 fil som jeg hadde på pc'n.

Skrevet

Jeg hadde opprinnelig tenkt å finne på noe kult, men ombestemte meg. Når man f.eks. sitter på trikken en sur dag med masse sure folk, og så plutselig durer det løs med noe eieren syntes var kult da h*n la det inn, men så blir det så pinlig når h*n roter i veska/lommer mens allt hører og hører på det h*n syns er kult.

En i familien har hatt fiskemåke, ordentlig opptak, ikke sånt hermetisk. Det var veldig kult, det kunne jeg gjerne hatt.

Unntatt på trikken.

Du får passe på å skru av lyden (bare ha mobilen på vibrering) hver gang du skal ta trikken da, så kan du ha måkeskrik eller hva det skal være, uten å bli flau.

Skrevet

Hjemme er det et opptak av en av tenåringene mine som sier 'Men så ta telefonen da'. På mobilen har jeg 'Tears in Heaven'.

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i Vålerenga sin "nasjonalsang" som ringetone?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Unntatt på trikken.

Finnes vel knapt noe mer lamt enn Nokia-tune. Tenker alltid at der har man en stakkar som ikke skjønte bruksanvisningen når jeg hører den lyden. Den er mye verre enn *noe* liksomkult andre kan finne på å ha på telefonen sin.

Skrevet

jeg har:"elleve mann med bein av stål" (startsangen) uansett om de tar gull, sølv eller bronse, til og med 4 plassen er en seier!!! ;-)

Den har jeg også:o)

Heia Start!!!:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...