Gå til innhold

Hvorfor faller jeg for bad guys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har jeg gjort det igjen.. vet jeg ikke blir lykkelig i lengden, men klarer ikke å stå imot.

Hvorfor er det sånn?

Skrevet

Bad guys er rå, tiltrekkende og sexy. Men som du sier, du blir ikke lykkelig bare av det, særlig ikke når the bad guy ikke er like tiltrukket og føler spenningen er like stor som i begynnelsen. Da begynner kampen.. for oppmerksomhet og monogami. ;o)

Det fins vel mellomting av good guys and bad guys, kanskje det er det du har funnet deg? Lykke til!

Skrevet

gi fyren et spark bak!;-) om han er så ille som du synes, i motsatt fall bør du vel kansje gå deg selv litt grundigere tilverks:-)

Skrevet

Banditter fra gammelt av har vært attraktivt. Mye penger, fart og spenning.

Men de dør unge.

Skrevet

Bad guys er rå, tiltrekkende og sexy. Men som du sier, du blir ikke lykkelig bare av det, særlig ikke når the bad guy ikke er like tiltrukket og føler spenningen er like stor som i begynnelsen. Da begynner kampen.. for oppmerksomhet og monogami. ;o)

Det fins vel mellomting av good guys and bad guys, kanskje det er det du har funnet deg? Lykke til!

Ja du har helt rett.. er i fase 2 nå, og det er ikke moro..

Burde nok ikke treffe han mer, men blir jo som gele når vi treffes.

Skrevet

gi fyren et spark bak!;-) om han er så ille som du synes, i motsatt fall bør du vel kansje gå deg selv litt grundigere tilverks:-)

Ja han fortjener nok et spark bak.. men den baken er jo så sexy da..;)

Skrevet

fordi du ikke tror du fortjener bedre. Det leste jeg en psykolog sa.

Hvis det dreier seg om bad boys i den forstand at de ikke er gode for deg, ikke at de bare er røffe i kantene.

Ikke vet jeg...

Skrevet

fordi du ikke tror du fortjener bedre. Det leste jeg en psykolog sa.

Hvis det dreier seg om bad boys i den forstand at de ikke er gode for deg, ikke at de bare er røffe i kantene.

Ikke vet jeg...

Ja kanskje..har tenkt tanken selv. Han er jo snill og, men jeg tror ikke han egentlig er så bra for meg. Han behandler meg ikke direkte dårlig, men jeg tror han roter rundt med andre og da kan han jo ikke være så veldig interessert.

Skrevet

Ja du har helt rett.. er i fase 2 nå, og det er ikke moro..

Burde nok ikke treffe han mer, men blir jo som gele når vi treffes.

Hvis du er ute etter en varig livsledsager, høres det ikke ut som du har det optimale utgangspunktet nå. Det svømmer mange fisk i havet!

Skrevet

Ja kanskje..har tenkt tanken selv. Han er jo snill og, men jeg tror ikke han egentlig er så bra for meg. Han behandler meg ikke direkte dårlig, men jeg tror han roter rundt med andre og da kan han jo ikke være så veldig interessert.

Nei, da er han ikke interessert NOK i deg.

Du skulle ha lest boka "He's just not that into you" av et par tekstforfattere bak Sex & Singelliv.

Litt "amerikanisert" kanskje i forhold til norsk standard (vente to-tre mndr før man hopper til køys?! hmfr. ja, særlig om jeg hadde drøyd såå lenge for noe såå viktig).

Men poenget er klart; er han nok interessert i deg gir han deg ikke grunn til å tvile på at det er kun deg han vil ha.

"Don't waste the beauty" sier forfatteren og hentyder til at du sitter og lurer og venter og tviler og gjør deg selv utilgjengelig for noen som virkelig fortjener deg.

:-)

Skrevet

Du er en av svært mange som faller for "bad guys". Enkelte fagfolk som er opptatt av evolusjonsteori mener dette kommer av urinstinktet man har i seg: Menn med typiske maskuline trekk vekker snarere seksuelle undertoner hos kvinner. Hormonflyt - som ofte er et resultat av at en tenner seksuelt på en annen person - fører til at en blir "blind" på de gutta som ikke har de typiske maskuline trekkene enkelte menn har /ønsker å vise.

Maskulinitet har ikke bare med utseendet å gjøre, men også med måten å være på i sin helhet.

Skrevet

Du er en av svært mange som faller for "bad guys". Enkelte fagfolk som er opptatt av evolusjonsteori mener dette kommer av urinstinktet man har i seg: Menn med typiske maskuline trekk vekker snarere seksuelle undertoner hos kvinner. Hormonflyt - som ofte er et resultat av at en tenner seksuelt på en annen person - fører til at en blir "blind" på de gutta som ikke har de typiske maskuline trekkene enkelte menn har /ønsker å vise.

Maskulinitet har ikke bare med utseendet å gjøre, men også med måten å være på i sin helhet.

"Enkelte fagfolk som er opptatt av evolusjonsteori mener dette kommer av urinstinktet man har i seg"

Hehe nå har jeg sittet legne og tenkt på hva urin-stinke har med saken å gjøre.. men etter å ha lest innleget ditt for endte gang så ser jeg nå at det var ikk ehelt det du skrev ;)

Gjest soldier
Skrevet

Tøys og tull. Sterk maskulinitet hos en mann betyr ikke at han nødvendigvis er en drittsekk.

Skrevet

"Enkelte fagfolk som er opptatt av evolusjonsteori mener dette kommer av urinstinktet man har i seg"

Hehe nå har jeg sittet legne og tenkt på hva urin-stinke har med saken å gjøre.. men etter å ha lest innleget ditt for endte gang så ser jeg nå at det var ikk ehelt det du skrev ;)

*fnis* :-))

Skrevet

*lol*

Litt trøtt inatt kanskje, MP?

;-P

Skrevet

Har nok med spenning å gjøre. Synes at de er mere spennende. Nettopp fordi de er av typen som kan være utro når som helst og hvor som helst. Litt spennende når man ikke vet om man er sammen med typen neste uke eller ikke..

Skrevet

Også går det på morsinstinkt å det å ta seg av den svake mannen akkurat som når hun må ta seg av det svake barnet for at det skal leve opp. Bad guy er jo en mann som ikke har funnet seg helt til rette i samfunnet(en type personlighetsforstyrrelse) og som lett kommer på kant med folk, og som lett blir frustrert og må hakke på folk, eller gjøre at andre føler seg værre for å føle seg bedre selv. Se bare på folk som havnet i fengsel pga drap. De får ofte flere frierbrev enn de har hatt før de ble dømt.

Skrevet

Fordi det er spennende, du blir fort lei snille og greie menn.

Skrevet

*lol*

Litt trøtt inatt kanskje, MP?

;-P

Bittelitt full ;)

Var i bursdag og skulle ta det helt med ro og dra hjem tidlig siden jeg har hjemmeeksamen å jobbe med idag, men sånn gikk det da altså ikke. Det ble full trøkk, og jeg tuslet ikke hjem før i 4 tiden..

Er rimelig klein idag så oppgaven skal få ligge å hvile et par timer til..

Heldigvis fikk jeg gjort mye på dagen igår, så jeg er snart ferdig :)

Jeg er en annen
Skrevet

Det du sier kan nok være en del av forklaringen, men en slik "evolusjonær" tenkning blir en veldig forenkling. Man glemmer f.eks. at evolusjonen har utstyrt oss med en cortex som gjør oss i stand til å overstyre disse mer instinktive sidene, samt at hjernens kompleksitet kan forårsake nevrotisk adferd der en ofte handler motsatt av sitt eget beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...