tigertrollet Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Har det skjedd noe jeg har gått glipp av de to-tre siste ukene så benytt anledningen NÅ til å gi et skjevt og ensidig bilde av opphetede debatter. *nysgjerrig* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Her har det ikke skjedd stort utover et mislykket dolomleggingsforsøk, mye henging, de vanlige debattene om analsex og shaving og doltroll som kødder, det er mer eller mindre konstatert at Dorthe er ond og at prozak er en kverulant, mens mer en halve dol tror jeg er Knut Nærum. Så det er det vanlige! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 Her har det ikke skjedd stort utover et mislykket dolomleggingsforsøk, mye henging, de vanlige debattene om analsex og shaving og doltroll som kødder, det er mer eller mindre konstatert at Dorthe er ond og at prozak er en kverulant, mens mer en halve dol tror jeg er Knut Nærum. Så det er det vanlige! Hehe, ja du er vel like sarkastisk som Knut Nærum til tider:o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Hehe, ja du er vel like sarkastisk som Knut Nærum til tider:o) Ja, vi er som dag og dag, Knut og jeg! Men du, la oss slutte og snakke om meg! Hvordan går det med deg? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 Ja, vi er som dag og dag, Knut og jeg! Men du, la oss slutte og snakke om meg! Hvordan går det med deg? Jeg har det ganske bra. Opp og ned, men nå mest opp håper jeg:) Enn du? Skal komme meg på msn så kan vi ta en prat. Lenge siden sist! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har det ganske bra. Opp og ned, men nå mest opp håper jeg:) Enn du? Skal komme meg på msn så kan vi ta en prat. Lenge siden sist! Jupp, kom deg på msn en dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.