Gå til innhold

falsk mail om msn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, en skal være rimelig blåst om en ikke skjønner at det der må være tull.

"Send til X antall personer..."osv, det er jo kjedebrev-stil de luxe.

Klart det der er tull, msn ville vært temmelig useriøst om de virkelig hadde sendt ut en sånn mail i fullt alvor.

:)

hehehe det er vel ingen som biter på det der vel?

Gjest crüsli
Skrevet

Altså, en skal være rimelig blåst om en ikke skjønner at det der må være tull.

"Send til X antall personer..."osv, det er jo kjedebrev-stil de luxe.

Klart det der er tull, msn ville vært temmelig useriøst om de virkelig hadde sendt ut en sånn mail i fullt alvor.

:)

hehehe det er vel ingen som biter på det der vel?

Jeg er enig, men jeg la ut linken fordi et nick her hadde innlegg om en slik mail for noen dager siden.

Skrevet

Jeg er enig, men jeg la ut linken fordi et nick her hadde innlegg om en slik mail for noen dager siden.

ok. :)

Skrevet

Har fått den mailen en del ganger i det siste, men har selvsagt ikke videresendt den, det sier seg jo selv at sånt er bare tull.

Men utrolig nok er det mange som biter på sånt og panisk sender den til hele kontaktlisten sin..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...