Ilovenewyork Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Kan noen hjelpe meg med forslag til hva jeg kan kjøpe til ei venninne som blir 30 og som har alt?? Hun jobber på jernia,så hun har det meste. Vi er ganske mange som skal gå sammen på den gaven,så det blir vel ca 2-2500 vi skal bruke. Forslag noen? 0 Siter
KaVa Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Weekend ett eller annet sted? (gavekort på reise?) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Gavekort på spasalong eller lignende. 0 Siter
Velouria Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg blir snart 30 og jeg ønsker meg hudpleie, fotpleie, frisørtime, ut å spise med vennenne mine, teaterbilletter, bøker, gavekort i en cd sjappe, Sopranos dvd'ene, Seinfeld dvd'ene, flybillett til f.eks Barcelona, konsertbilletter, vin, gavekort på klær/sko, hud/hår/fotpleie produkter og en mann som har peil på film, musikk og er en god kokk. 0 Siter
KaVa Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg blir snart 30 og jeg ønsker meg hudpleie, fotpleie, frisørtime, ut å spise med vennenne mine, teaterbilletter, bøker, gavekort i en cd sjappe, Sopranos dvd'ene, Seinfeld dvd'ene, flybillett til f.eks Barcelona, konsertbilletter, vin, gavekort på klær/sko, hud/hår/fotpleie produkter og en mann som har peil på film, musikk og er en god kokk. "..og en mann som har peil på film, musikk og er en god kokk" Tror ikke de får kjøpt det for skarve 2500 kroner ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 "..og en mann som har peil på film, musikk og er en god kokk" Tror ikke de får kjøpt det for skarve 2500 kroner ;-) Det gjelder å være kreativ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.