Gå til innhold

Jeg vil ha en radio som tar inn nærradio!

Anbefalte innlegg

Gjest bursdagsgave
Skrevet

Kan noen anbefale Et radioapparat som tar inn små lokalradiostasjoner som ikke er så lett å få inn på vanlig radio?

Har du en radio du er fornøyd med?

Skrevet

Jeg har to stk tivoliradioer, de er helt suverene, tar inn alt og er utrolige fine å se på!

Anbefales!

hare1365380455
Skrevet

Jeg har to stk tivoliradioer, de er helt suverene, tar inn alt og er utrolige fine å se på!

Anbefales!

Jeg har også lyst på en slik radio! Vet du hva de koster?

Skrevet

Jeg har også lyst på en slik radio! Vet du hva de koster?

Mener det var fra ca 1200 og oppover. Du finner det nok på nettet.

De finnes i mange forskjellige design og varianter. Den neste jeg kjøper blir en rosa tivoli "pal" (oppladbar) til dattera mi.

hare1365380455
Skrevet

Mener det var fra ca 1200 og oppover. Du finner det nok på nettet.

De finnes i mange forskjellige design og varianter. Den neste jeg kjøper blir en rosa tivoli "pal" (oppladbar) til dattera mi.

Takk for svar.:) De er så stilige de radioene!

Skrevet

Anbefales!

Hva er tivoliradioer? De "nye", små og firkantede som fås i alle mulige farger og "tresorter"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...