Gå til innhold

hvor kommer dette nr. fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått to tapte anrop fra et nr som begynner på +491736osv..

Hva slags nr. er dette? Hvor i utlandet kan det være fra?

Tørr ikke ringe opp igjen når jeg ikke aner hvem det kan være.. er litt pyse der ;)

Skrevet

På www.telefonkatalogen.no finner du en link (til høyre i en ramme der), der det står Landkoder. Der skulle du nok finne det. Hvis jeg husker riktig, så er 49 Tyskland, men sjekk sjøl :-)

Skrevet

På www.telefonkatalogen.no finner du en link (til høyre i en ramme der), der det står Landkoder. Der skulle du nok finne det. Hvis jeg husker riktig, så er 49 Tyskland, men sjekk sjøl :-)

Takk skal du ha :0)

Skrevet

Jeg hadde et tapt anrop fra De Arabiske Emirater her om dagen - jeg ringte heller ikke tilbake :-)

"............................................"

Skrevet

Jeg hadde et tapt anrop fra De Arabiske Emirater her om dagen - jeg ringte heller ikke tilbake :-)

"............................................"

Det får jeg titt og ofte men ikke så rart når jeg har bodd der i mange mange år og kjenner mange der ;)

Skrevet

Jeg mener også å huske at +49 er Tyskland...

Skrevet

Kan være meg......muuuuhhhhhaaaa

Oi oi kanskje jeg må svare neste gang da ;)

Skrevet

Oi oi kanskje jeg må svare neste gang da ;)

Ja, der gikk du glipp av noe, du skjønner det at nøkkelen lå ikke under matta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...