Mary Poppins Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har fått to tapte anrop fra et nr som begynner på +491736osv.. Hva slags nr. er dette? Hvor i utlandet kan det være fra? Tørr ikke ringe opp igjen når jeg ikke aner hvem det kan være.. er litt pyse der 0 Siter
Gemini Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 På www.telefonkatalogen.no finner du en link (til høyre i en ramme der), der det står Landkoder. Der skulle du nok finne det. Hvis jeg husker riktig, så er 49 Tyskland, men sjekk sjøl :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 På www.telefonkatalogen.no finner du en link (til høyre i en ramme der), der det står Landkoder. Der skulle du nok finne det. Hvis jeg husker riktig, så er 49 Tyskland, men sjekk sjøl :-) Takk skal du ha :0) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg hadde et tapt anrop fra De Arabiske Emirater her om dagen - jeg ringte heller ikke tilbake :-) "............................................" 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Jeg hadde et tapt anrop fra De Arabiske Emirater her om dagen - jeg ringte heller ikke tilbake :-) "............................................" Det får jeg titt og ofte men ikke så rart når jeg har bodd der i mange mange år og kjenner mange der 0 Siter
Sofline Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 På www.telefonkatalogen.no finner du en link (til høyre i en ramme der), der det står Landkoder. Der skulle du nok finne det. Hvis jeg husker riktig, så er 49 Tyskland, men sjekk sjøl :-) Jeg mener også å huske at +49 er Tyskland... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Kan være meg......muuuuhhhhhaaaa Oi oi kanskje jeg må svare neste gang da 0 Siter
mrxx Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Oi oi kanskje jeg må svare neste gang da Ja, der gikk du glipp av noe, du skjønner det at nøkkelen lå ikke under matta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.