Gå til innhold

Hvor mange sider....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....sånn ca leser dere i timen i en bok? Føler at jeg leser veldig tregt, så vil bare høre hva "normalen" er.

Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg vet at jeg leser senere enn de fleste. Dette på tross av at jeg kunne lese når jeg var fem år gammel. Jeg tror det er fordi jeg liker å tenke over hvert avsnitt i noen sekunder, for å få det med meg.

Jeg har forresten aldri hatt behov for å lese fortere, så det får sikkert ikke du heller :)

Skrevet

Hm...jeg leser ut en vanlig bok på etpar timer, i hvert fall.

Gjest Les mer så leser du raskere etter hvert
Skrevet

Jeg liker ikke å lese, så jeg leser lite. Dermed er jeg ikke rask å lese heller. En bok kan jeg bruke mange uker på. Par sider om dagen er mer en nok i massevis!

Skrevet

Jeg liker ikke å lese, så jeg leser lite. Dermed er jeg ikke rask å lese heller. En bok kan jeg bruke mange uker på. Par sider om dagen er mer en nok i massevis!

Ja, må vel bare lese mer. Er student så det krever jo masse lesing. Men føler at det går så vanvittig tregt!

Leser ca 10 sider i timen, er det lite?? Da tenker jeg litt innimellom også da, hva jeg har lest.

Skrevet

Ja, må vel bare lese mer. Er student så det krever jo masse lesing. Men føler at det går så vanvittig tregt!

Leser ca 10 sider i timen, er det lite?? Da tenker jeg litt innimellom også da, hva jeg har lest.

Det er ca det samme jeg bruker på en engelsk skolebok der jeg lærer meg stoffet samtidig. Kan høres lite ut for ikke-stundenter, men jeg tror det er ganske normalt.

Skrevet

Det er jo forskjell på å lese faglitteratur som man skal huske til eksamen, og å lese den siste av Henning Mankell... Av faglittereatur leser jeg ikke mer enn 10 sier i timen jeg heller tror jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, tja..Hvor mange sider..? Det har jeg ikke tenkt over,men jeg leser nå ut en normalt spennende og tykk bok i løpet av et par timer? Tre kanskje..

Tror jeg leser helt normalt fort.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I helgen har jeg kost med meg Frelseren av Jo Nesbø.

Kan tenke meg at effektiv lesetid ble på rundt 10 timer / 365 sider.

ShitDiddelyDo
Skrevet

I helgen har jeg kost med meg Frelseren av Jo Nesbø.

Kan tenke meg at effektiv lesetid ble på rundt 10 timer / 365 sider.

Nei, nå tar jeg feil. Jeg leste i 6 timer i går og ca. 6 timer i dag.

12 timer på 365 sider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...