Gå til innhold

Skal jeg sende melding?

Gjest dette ble litt langt men

Anbefalte innlegg

Gjest dette ble litt langt men
Skrevet

Forrige helg var jeg på vors hos en venninne. Kjæresten hennes kom litt utpå kvelden, og hadde med seg 2 kamerater. Jeg var litt full og var mest opptatt av å danse og vimse rundt så jeg snakket ikke med noen av disse kameratene, bare hilste på, men jeg husker jeg synes han var veldig kjekk. På torsdag fikk jeg vite av kjæresten til venninen min at denne kameraten hadde sagt at han synes jeg var nydelig og kunne tenke seg en slags blind-date med meg. Jeg ble litt paff for jeg hadde som sagt ikke vekslet 2 ord med han en gang, så jeg synes det var rart han hadde lagt sånn merke til meg, men jeg ble selvfølgelig veldig smigret. Igår var vi på byen, og jeg håpet å treffe han, men han var ikke ute. Så kom jeg på den "glimrende" idéen at jeg skulle sende han en melding og be på date. Fikk som svar at det hørtes spennende ut, og om jeg tenkte på noe spes? Svarte at jeg bare mente noe helt uformelt, og at jeg hadde hørt av kameraten hans at han var litt interessert, og siden jeg hadde lagt merke til ham forrige helg så tenkte jeg å høre om vi skulle treffes. Fikk som svar at det var koselig, og at vi hadde vel ingenting å tape på det. Så skrev jeg: vel, da hadde det vært hyggelig å funnet på noe. Fikk ikke noe svar da, men det var midt på natten og forsåvidt hadde han jo alt svart på det jeg lurte på.

MEN bør jeg sende en melding idag? Føler kanskje at jeg bør følge opp tilbudet i edru tilstand. Eller skal jeg vente på at kanskje han sender noe? Er litt tvilende på at han kommer til å sende noe.. Kan jo hende han tenker som så at jeg var full og kanskje ikke mente det helt..

jeg vet ikke, hva synes dere?

Gjest dame med erfaring
Skrevet

Kom med et konkret forslag. F.eks "Barbar Bar' kl 20 fredag kveld. Er du med?"

Skrevet

Helt enig med dame med erfaring, send et konkret forslag, men du trenger jo ikke vente helt til fredag, dere kan gå på kafe allerede i kveld evt en dag til uka.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Kom med et konkret forslag. F.eks "Barbar Bar' kl 20 fredag kveld. Er du med?"

Du må absolutt sende han mld! :) Og gjerne med et konkret forslag som er nevnt her.

Jeg syns det bare er tull når folk tenker sånn at de må vente så og så mange dager med å ta kontakt! Jeg tenker iallefall sånn: "Har jeg LYST å sende han en mld?" Har jeg det, så er mld sendt:)

Vær deg selv, og lykke til!! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...