Gå til innhold

Nakkehåra reiser seg, The Exorchist

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

18

• hare1365380455

18

• keinstein

6

• TorneROSA1365380904

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skummel nok, vil jeg tro.

Det er den vi skal se neste gang på filmkvelden, vi pleier å se grøssere.

;-p

Gjest Yours truly
Skrevet

Herlighet!!!

Ikke særlig lurt å se denne med fyllenerver gitt...

Nesten like ille som den gangen jeg så the ring og måtte ha følge på do etterpå...

(det var sommer og midnattssol...)

*hutre*

Skrevet

Herlighet!!!

Nesten like ille som den gangen jeg så the ring og måtte ha følge på do etterpå...

*hutre*

Du har altså stort utbytte av skrekkfilmer? :-)

Jeg har sansen for skrekkfilmer som også inneholder halvnakne snupper. To fluer i et smekk: noe for både kvinner og menn. Filmene er veldig populære. Så har kvinner en grunn til å søke trygghet i en armkrok, og mannen kan få tatt noen lekre snupper i øyesyn. Noen kvinner synes kanskje snuppene er FOR lekre?

Skrevet

Herlighet!!!

*hutre*

Jeg syns ikke The Ring var så skummel, da...

hare1365380455
Skrevet

Den skal jeg se! *gleder meg til å grøsse...*

Gjest Yours truly
Skrevet

Jeg syns ikke The Ring var så skummel, da...

Den er den skumleste filmen jeg har sett!! Den og de dødes tjern ligger på delt første plass :-)

Skal aldri se den igjen og heller

ikke nr.2!

Skrevet

Den er den skumleste filmen jeg har sett!! Den og de dødes tjern ligger på delt første plass :-)

Skal aldri se den igjen og heller

ikke nr.2!

The Ring 2 så jeg nettopp...

Men - hvis du syns The Ring 1 var det skumleste du har sett, bør du definitivt ikke se Et ubesvart anrop. Vi så den i japansk versjon, den var mange ganger verre enn The Ring! Dritskummel!

:-)

Gode grøss er kult!

Skrevet

Den skal jeg se! *gleder meg til å grøsse...*

Har du sett at "Villmark" kommer som søndagsfilm ikveld? Har ikke sett den, men tenkte å prøve...

Håper den er litt skummel, da. ;)

Skrevet

Har du sett at "Villmark" kommer som søndagsfilm ikveld? Har ikke sett den, men tenkte å prøve...

Den har jeg forventninger til. Og jeg skal prøve ut min nye Sony DVD-brenner med harddisk.

Nå er det ut med VHS ja.

Det var en helt annen verden.

Gjest Yours truly
Skrevet

The Ring 2 så jeg nettopp...

Men - hvis du syns The Ring 1 var det skumleste du har sett, bør du definitivt ikke se Et ubesvart anrop. Vi så den i japansk versjon, den var mange ganger verre enn The Ring! Dritskummel!

:-)

Gode grøss er kult!

Jepp, er enig i at en god grøsser er kult, men må bare lære meg at slike filmer ikke egner seg når man har fyllenerver :-)

Har du forresten sett The Others? Den er super -snikende skummel :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har sett den; god! Men den var ikke SÅ skummel.... Konklusjon: jeg synes du skal se den!

hare1365380455
Skrevet

Den har jeg forventninger til. Og jeg skal prøve ut min nye Sony DVD-brenner med harddisk.

Nå er det ut med VHS ja.

Det var en helt annen verden.

Så du kan ta opp film fra tv'en?

Skrevet

Jeg har sett den; god! Men den var ikke SÅ skummel.... Konklusjon: jeg synes du skal se den!

Med den konklusjonen (og jeg kjenner deg, hehe ;-P ) så bare MÅ jeg se den. :-D

*gleder meg*

hare1365380455
Skrevet

Jepp, er enig i at en god grøsser er kult, men må bare lære meg at slike filmer ikke egner seg når man har fyllenerver :-)

Ja den var god! Jeg anbefaler også "Ett ubesvart anrop" (japansk versjon)!

Skrevet

Ja, The Others var kjempebra!! Helt enig.

Og Den sjette sansen, har du sett den? Littegrann i samme gate som The Others, men likevel annerledes.

Jeg har ikke sett grøssere med fyllenerver nei, tror ikke jeg skal gjøre det heller ;) hehe

hare1365380455
Skrevet

Med den konklusjonen (og jeg kjenner deg, hehe ;-P ) så bare MÅ jeg se den. :-D

*gleder meg*

Men skru ned forventningene... Den er virkelig ikke så veldig skummel at det gjør noe. :)

Skrevet

Ja den var god! Jeg anbefaler også "Ett ubesvart anrop" (japansk versjon)!

(hvisker: ser ennå for meg det skapet oppe på kjøkkenet *grøss*)

;)

Skrevet

Men skru ned forventningene... Den er virkelig ikke så veldig skummel at det gjør noe. :)

Jepp - den er sikkert bare småskummel. :)

Skal ikke ha for høye forventninger nei. Det slo jo helt feil ut før jeg så The Ring.

Gjest Yours truly
Skrevet

Oi jippi!! Den skal jeg jammen meg se :-) Den er også hva jeg kaller snikende skummel, uten alle skremme-hoppe ut av ditt gode skinn-effektene! Ha en god filmkveld da :-)

Hilsen en frynsete

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...