Gå til innhold

Nakkehåra reiser seg, The Exorchist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi jippi!! Den skal jeg jammen meg se :-) Den er også hva jeg kaller snikende skummel, uten alle skremme-hoppe ut av ditt gode skinn-effektene! Ha en god filmkveld da :-)

Hilsen en frynsete

God filmkveld tilbake. :)

Litt snikende uhygge er ikke så dumt en søndagskveld. *s*

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

18

• hare1365380455

18

• keinstein

6

• TorneROSA1365380904

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Yours truly
Skrevet

Ja, The Others var kjempebra!! Helt enig.

Og Den sjette sansen, har du sett den? Littegrann i samme gate som The Others, men likevel annerledes.

Jeg har ikke sett grøssere med fyllenerver nei, tror ikke jeg skal gjøre det heller ;) hehe

Ja, Den Skjette Sansen er en av de beste filmene jeg har sett ever!!

Topper lista sammen med Schindlers Liste og Pianisten. Ulik sjanger, men allikevel fantastisk bra filmer (måtte bare si det :-)

hare1365380455
Skrevet

(hvisker: ser ennå for meg det skapet oppe på kjøkkenet *grøss*)

;)

*grøsser også..*

hare1365380455
Skrevet

Jepp - den er sikkert bare småskummel. :)

Skal ikke ha for høye forventninger nei. Det slo jo helt feil ut før jeg så The Ring.

Det er nok best, ja. Hvilken kanal går den på?

Skrevet

Så du kan ta opp film fra tv'en?

Ja.

Opptil 110 timer i middels kvalitet eller 269 timer i laveste.

Alt er menystyrt og meget profesjonelt lagt opp. Opptak blir en lek og ingen kassetter slengende rundt. Kan senere brenne ut på DVD, 4 timer på en plate. Opptak for avspilling finnes i en liste og har et bilde tatt fra opptaket og tittel som hentes automatisk fra tekst-TV.

Jeg er meget imponert, og jeg er kresen. Dyrt var det, men vel verd prisen.

"Hakk i hæl" opptak er ganske anvendelig, starter opptaket når programmet begynner, venter en halvtime, og ser på opptaket mens spilleren tar opp i sanntid fra TV. Dermed kan jeg spole over reklamen, og tar kanskje igjen sanntidsopptaket til slutt :-)

Skrevet

Det er nok best, ja. Hvilken kanal går den på?

21.15 på Nrk1.

:)

Gjest Yours truly
Skrevet

*grøsser også..*

Har ikke sett filmen, men nå ble jeg redd...(hva er det med skapet øverst på kjøkkenet...??) Hjelpe meg... Tror jeg må roe ned med Villmark..

Klem fra

Skrevet

Har ikke sett filmen, men nå ble jeg redd...(hva er det med skapet øverst på kjøkkenet...??) Hjelpe meg... Tror jeg må roe ned med Villmark..

Klem fra

Det kan vi jo ikke røpe ;-p

Filmen er kjempebra, virkelig! Men ikke se den med fyllenerver.

Og jeg ville ikke gått hjem alene i mørket etterpå ;)

hare1365380455
Skrevet

Ja.

Opptil 110 timer i middels kvalitet eller 269 timer i laveste.

Alt er menystyrt og meget profesjonelt lagt opp. Opptak blir en lek og ingen kassetter slengende rundt. Kan senere brenne ut på DVD, 4 timer på en plate. Opptak for avspilling finnes i en liste og har et bilde tatt fra opptaket og tittel som hentes automatisk fra tekst-TV.

Jeg er meget imponert, og jeg er kresen. Dyrt var det, men vel verd prisen.

"Hakk i hæl" opptak er ganske anvendelig, starter opptaket når programmet begynner, venter en halvtime, og ser på opptaket mens spilleren tar opp i sanntid fra TV. Dermed kan jeg spole over reklamen, og tar kanskje igjen sanntidsopptaket til slutt :-)

Det hørtes jo kjempegreit ut!

hare1365380455
Skrevet

21.15 på Nrk1.

Og da er det mørkt ute også... Sjåføren ville se en Wallander-film, så det blir kanskje det i kveld.

hare1365380455
Skrevet

Klem fra

*sier ingenting....*

hare1365380455
Skrevet

Det kan vi jo ikke røpe ;-p

Filmen er kjempebra, virkelig! Men ikke se den med fyllenerver.

Og jeg ville ikke gått hjem alene i mørket etterpå ;)

Men noen tør å gå i mørket forbi skumle busker og bekmørke bygninger..... så vidt!;)

TorneROSA1365380904
Skrevet

Skummel nok, vil jeg tro.

Det er den vi skal se neste gang på filmkvelden, vi pleier å se grøssere.

;-p

Jeg syns "The Grudge" er kjempe skummel jeg! Grøsset skikkelig da jeg så den på kino!

Men i kveld blir det ikke filmkveld på meg! I kveld skal jeg se Brann knuse trønderbartene :)

Gjest Yours truly
Skrevet

*sier ingenting....*

Tror jeg må se den til helga, ble veldig nysgjerrig!

Skal se Villmark i kveld og samtidig unngå skapet øverst på kjøkkenet :-)

Ha en fin kveld da!

Hilsen

Skrevet

Det hørtes jo kjempegreit ut!

Anbefales. Jeg finner stadig nye bruksområder. Nå trenger jeg ikke huske alt som jeg må for å bruke en VHS opptaker, og slipper ikke opp for bånd, båndet ryker ikke, og kvaliteten er mye bedre. Spolingen er lynrask og lyden og bildet er gedigen hvis jeg tar opp i High Quality. Å kopiere ut på DVD og gi naboen er en barnelek.

Skrevet

Men noen tør å gå i mørket forbi skumle busker og bekmørke bygninger..... så vidt!;)

Da skulle du vært med på nattevakt på svære, mørke områder med jernbanevogner, haller, lagre og paller. Hadde det ikke vært for to dobermann-bikkjer på 55 kilo hver, så hadde ikke jeg gått vakt.

hare1365380455
Skrevet

Tror jeg må se den til helga, ble veldig nysgjerrig!

Skal se Villmark i kveld og samtidig unngå skapet øverst på kjøkkenet :-)

Ha en fin kveld da!

Hilsen

God filmkveld!:)

Skrevet

Og da er det mørkt ute også... Sjåføren ville se en Wallander-film, så det blir kanskje det i kveld.

hm, ok. Jeg kan ta den opp til deg hvis du vil, siden sjåføren vil se Wallander. :)

Skrevet

Husker at jeg mer løp enn gikk ;-P

Tor jeg omtrent kastet meg inn i bilen da jeg endelig fant den, hehe. ;)

Skrevet

Jeg syns "The Grudge" er kjempe skummel jeg! Grøsset skikkelig da jeg så den på kino!

Men i kveld blir det ikke filmkveld på meg! I kveld skal jeg se Brann knuse trønderbartene :)

The Grudge har jeg ennå til gode...skal se den har bare ikke fått gjort det ennå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...