Gå til innhold

Nå er jeg Så forbannet ARG!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Timari er sint
Skrevet

I løpet av tre uker så har sykkelen min punktert. sist gang i dag da jeg skulle hjem fra lesesalen. Sykkelen punkterte også på fredag og da gikk jeg opp til et sykkelverksted og fikk ordnet det. Og så skjer det nå igjen!!

jeg blir matt. Har hatt sykkel før, og i løpet av de årene kan jeg bare huske at den har punktert EN gang!

Jaja da må jeg vel prøve å reparere den selv da :(. selvtillitten min når det gjelder slike ting er lik null.

Finnes det sykkelhjul som er ekstra sterke?

Skrevet

Bytte hele slangen? de tåler vel mindre etterhvert vil jeg tro..

Skrevet

Bytte hele slangen? de tåler vel mindre etterhvert vil jeg tro..

Men det er jo det de har gjort begge gangene sykkelen har punktert.

lurer på om jeg sykler på et sted hvor det er glasskår etc? Hvis det er tilfelle så er det jo sannsynlig at jeg vil punktere med jevne mellomrom

Skrevet

lurer på om jeg sykler på et sted hvor det er glasskår etc? Hvis det er tilfelle så er det jo sannsynlig at jeg vil punktere med jevne mellomrom

Sjekk både dekket og felgen godt, hvis det er samme hjulet du punkterer på hver gang så kan det tenkes det er noe der som sliter på slangen.

Skrevet

Kinesisk kvalitet. De lager så dårlige slanger og dekk at det stinker. Riktignok skal ikke sykler stå i sola når de ikke brukes, da sola bryter ned dekka og alle andre ikkemetalliske materialer, men kinesera lager det så dårlig at det bare holder halvparten så lenge.

Skrevet

Kanskje du må ha nytt ¨sånt felgbånd..:o)

Skrevet

Kanskje du må ha nytt ¨sånt felgbånd..:o)

ja får trille sykkelen opp til butikken igjen å spørre

men arg jeg skal jo på skolen igjen i morgen, så utrolig kjipt å ikke ha noen sykkel:(

Gjest Calóni
Skrevet

Lillemus har rett,- det kan være at du har syklet på et glasskår -en- gang, og at det fortsatt befinner seg inne i dekket og at slangen derfor til stadighet punkterer. Jeg hadde det problemet en gang, men de løste seg etter at jeg fikk ut en glassbit fra dekket :)

Skrevet

Lillemus har rett,- det kan være at du har syklet på et glasskår -en- gang, og at det fortsatt befinner seg inne i dekket og at slangen derfor til stadighet punkterer. Jeg hadde det problemet en gang, men de løste seg etter at jeg fikk ut en glassbit fra dekket :)

det jeg tenker på er kanskje at at jeg daglig sykler på et sted hvor det er glasskår. og da er jo sannsynligheten for å punktere ganske stor

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...